Schoonmoeders

hoi meiden

mijn schoonzuster is zwanger, en nu net 8weken ofz hoor en nu was al bepaald dat mijn schoonmoeder 1dag in de week voor vast zou opassen, nu heb ik tijdje geleden ook werk gehad, en toen had zei t ook aangeboden maar toen ik echt werk had krabbelde ze terug en heb ik me dochter na de opvang gedaan( was prima) nu zei me vriend zo ineens tegen zijn moeder van: oh fijn dus dan word je nog druk want je wilde toch ook wel op onze meiden passen? Nee nee dat doen we niet hoor… kijken wel even wat we doen…
misschien klink ik gemeen ofiets maar dit zit me behoorlijk dwars
wat zouden jullie doen? eventw met hun praten heeft geen zin want met die mensen valt niet te praten(geloofme) hopelijk kunnen jullie me beetje tips geven

Thankxx

Leena

Is het het eerste kindje van je schoonzus en zwager?
Het eerste wat in me opkwam is dat je schoonmoeder het waarschijnlijk te druk/zwaar vind om op 2 kinderen te passen en de niuwe baby komt alleen.
Zou dat het misschien zijn?
Of dat zij het wel wil maar opa niet en dat zij haar gevoel liet spreken en later is gebleken dat opa er niet achter staat en daardoor terugkrabbelde?

Dion geboren op 26 maart 2009

Wie weet krabbelt ze bij je schoonzus ook nog wel terug, net als ze bij jullie heeft gedaan?

Tja, als er echt niet mee te praten valt dan maar lekker laten gaan, als ze net zo wisselvallig, onredelijk en eigenwijs is als mijn schoonmoeder dan zou ik me de moeite besparen!

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

Hmm tja al zou mijn schoonmoeder willen, zou ik ze nog geen minuut op mijn kinderen laten passen maar goed das een ander verhaal…

Ik denk wel, dat je het los moet laten. Als ze niet wil, dan niet… mist ze zelf toch een heleboel van jouw toppertjes!
Kan me voorstellen dat het steekt dat ze nu wel op het kindje van je schoonzus wil gaan passen. Misschien dat het voor haar toch anders voelt als het een kind van je dochter is, als van je zoon?
Maar idd… wie zegt dat ze ook dan niet terugkrabbelt? Bij jullie was ze er tenslotte ook wel mee begonnen toch?

En tja, wat vlokje zegt kan ook wat inzitten. 1 kindje is makkelijker om op te passen dan 2.

Kinderen zijn geboren naäpers, ze gedragen zich precies als hun ouders, ondanks alle pogingen ze goede manieren bij te brengen.
(Joh 13:15)

nouw… misschien iid krabbelt ze terug…ze belooft wel vaker wat haha
nouja ik heb dan2kindjes en snap wel dat het erg vermoeiend is( opa werkt nog) maar dan denk ik moet je het me nie eerst voorstellen dan terug krabbelen terwijl ik wel een tijd op hun hondje heb gepast toen zei werkte(deed ik met alle plezier hoor) en dan wel 1dag op het kindje van haar dochter wil passen en dat staat NU al vast ze is nog geen 9weken zwanger… snapje dat frustreerd me haha

maar bedankt meiden
ik heb ook maar besloten om het te laten gaan want ik maak me er veels te druk om
ze mist iid dan een hele boel

Leena