Komt gister Mervin op het kdv om morgan te halen, wie zit daar… Mijn schoonmoeder met ons neefje. Ja ze wilde wel eens even kijken waar Morgan nu zat en of dat allemaal wel oke was. Toevallig heeft een van de leidsters met mijn jongste zwager in de klas gezeten en speelde ze altijd samen dus mijn schoonmoeder dacht dat ze zich dat wel kon permiteren en ze heeft die meid gewoon overdonderd.
Nu is het zo dat in de bijna 3 jaar die ik nu met Mervin samen ben alles altijd gedraaid heeft om haar middelste zoon en zijn zoon nu. Als ze een week niet op mag passen gilt ze moord en brand dat ze haar der kleinzoon af willen pakken en dat ze een bezoekregeling bij de rechter af zal dwingen als ze dat doen want dat is haar recht als ome (volgens mij is dat niet eens mogelijk maar goed) maar Morgan ziet ze 1 keer in de 1.5 a 2 maanden omdat het zoveel moeite kost om onze kant op te komen. Wij wonen dichter bij dan mijn zwager.
Maar goed ze had echt het idee dat ze zo Morgan ook meteen kon zien maar daar hebben we een stokje voor gestoken. We willen niet meteen tegen het zere been schoppen dus de creche heeft laten weten (ze hebben meteen gebeld toen ze voor de deur stond) dat dit niet gebruikelijk is dat opa’s en oma’s zomaar langs komen, maar als he nog een keer gebeurd dan ga ik het haar gewoon verbieden. Ze doet maar eens moeite voor haar oudste zoon ook in plaats van hem als padre die familia te zien want dat doet ze sinds mijn schoonvader weg is.
Maar goed de creche en wij zitten helemaal op 1 lijn enne gelukkig pappa en mamma ook.
Groetjes,
Michèle