Sorry hoor maar ik moet gewoon even mijn ei kwijt…
Vandaag moest ik werken…mijn vriend was thuis met ons dochtertje…zijn ouders kwamen langs en hij moest even samen met zijn pa weg…zijn moeder paste op, op onze dochter.
Maar toen ik thuis kwam zag ik dat ze de luier had verschoond…prima geen probleem natuurlijk, maar in de vieze luier zaten maar 5 druppels in ofzo. (ze had de luier op de commode laten liggen namlijk vandaar dat ik dat weet )
Ook had ze onze kleine meid met kleertje + slaapzakje in bed gelegd (veels te warm natuurlijk) En ze had haar ook de fles gegeven, difrax fles, met de verkeerde speen (de verkeerde spenen heb ik allemaal in het keukenkastje opgeborgen in een trommeltje) en ook nog eens vergeten het onderste stukje rubber erin te doen.
Allemaal hartstikke lief bedoelt natuurlijk, maar op een 1 of andere manier kan ik er niet ze goed tegen. Ik weet dat het stom is, maar zo is het niet hoe ik het wil hebben of doe.
Eigenlijk best belachelijk als ik het zo terug lees…maja kan er niks aan doen…moest het gewoon ook even van mij afschrijven