Na een dikke 2 weken is mijn schoonmoeder vandaag uit het ziekenhuis ontslagen. We hebben niet de indruk dat ze echt weten wat ze nou heeft, maar het gaat wat beter. Ze hoefd gelukkig geen zuurstof mee te nemen maar ze moet nog wel rustig aan doen. We hebben veel gepraat over hoe nu verder en gelukkig is ze zelf tpt inkeer gekomen over een rollator. Ze gaat er nu toch aan want anders kan ze echt bijna niet meer lopen. Ook wil ze graag een keer mee naar de dierentuin en heeft ze toegezegd in een rolstoel te gaan. Dit wilde ze nooit, maar ze ziet wel in dat ze als ze het niet doet ze heel veel zal missen.
Ook ben ik aan het kijken hoe het zit met een taxibus zodat ze makkelijker overal heen kan en ze ook misschien weer een cursus kan gaan doen. Oppassen op mijn neefje geeft ze ook op want dat kan echt niet meer nu. Mijn schoonzus baalt, maar ja als jij jezelf compleet afhankelijk maakt kwa oppas van je moeder en schoonmoeder dan kan dit gebeuren. Mijn schoonmoeder is wel reeel en heeft zoiets van het is jullie kind dus ook jullie verantwoording kwa oppas. Zij kan niet meer misschien in de toekomst af en toe voor de lol, maar nu is het voorlopig over.
En verder is het aansterken nu voor haar. Ze wilde eigenlijk al zo snel mogelijk langskomen om de boom ook te zien, maar ik heb gezegd dat we wel foto’s sturen want ze moet gewoon rustig doen en die boom tuigen we volgend jaar ook wel weer op
Groetjes,
Michèle