Schoonmoeder overleden

Mijn schoonmoeder is gisteravond overleden. M’n man was gelukkig net gisterochtend er heen gegaan, en kon dus bij haar zijn. Ze leed aan een kwaadaardig tumor, en was erg ziek. Jedidia en ik waren afgelopen dinsdag nog bij haar, dus hebben afscheid kunnen nemen.

Nu is de begrafenis vandaag al!! Over een uurtje ga ik naar het vliegveld (het is een half uur vliegen of 7 uur rijden). Het lastige is dat ik niet weet wat ik aan moet trekken. Op de begravenis zelf moet ik geheel in het zwart, maar dat is pas vanavond. Ik denk dat ik nu gelijk maar geheel in het zwart ga, want ik wil de familie niet voor het been stoten. Maar ik vind hetzelf zo ontzetten depri staan. Jedidia heeft geen zwarte kleding, dus die gaat gewoon in een bruin jurkje. Het vervelende is dat het daar rond de 40 graden is en het is hier nu 17 graden.

Goed, ik ga even vervoer regelen voor naar het vliegveld, Jedidia voeden en de rest van de koffers pakken.

Groetjes, Daniella

Lilypie 1st Birthday Ticker

Gecondoleerd. Alle sterkte voor jou en je familie.

Groetekes, Sje

gecondoleerd meis en veel sterkte gewenst daar

gr de mama van leyla

veronique daniels

gaat daar heel snel als je zoals wij gewend bent aan 4/5 dagen na overlijden, maar dat zal vast met de gebruiken en het geloof te maken hebben…sterkte ermee

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

gecondoleerd en heel veel sterkte voor jullie allemaal!

groetjes Gytha

Gecondoleerd en veel sterkte

Groetjes Maaike, mama van Nicky en Bob

Lilypie Derde Ticker" border=0>

gecondoleerd en heel veel sterkte
groetjes chantal

Chantal

Gecondoleerd met het verlies van je schoonmoeder en heel veel sterkte de komende dagen, maar ook voor daarna…

groetjes, Liesbeth

Lilypie Vierde Ticker

heel veel sterkte

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

heel veel sterkte en kracht toegewenst

groetjes marielle mama van tanja

Gecondoleerd… Wat kun je anders zeggen.

heel veel sterkte

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Gecondoleerd.

lon106

Bedankt voor jullie reacties.
Wij zijn gisteren weer thuisgekomen. De begravenis duurde twee dagen en nachten! Het is hier de gewoonte om te waken bij de overledene. Vanwege Jedidia hoefde ik niet de hele tijd te blijven. Na de begravenis kreeg m’n man’s neefje een hartaanval, dus dat was schrikken. Ook hier moet men dan 's nachts en overdag bij de zieke blijven. Wat een gedoe, iedereen was bekaf.
Het is de gewoonte hier om een half jaar in het zwart te lopen als je moeder is overleden, en mocht je man/vrouw overlijden, dan loopt men een heel jaar in het zwart! Ik denk niet dat m’n man zich aan de traditie zal houden, maar we zullen zien.
Groetjes, Daniella

zo dat is heftig zeg, is alles goed gekomen met jullie neef .
kan me voorstellen dat jullie bekaf zijn .rust lekker uit
heel veel sterkte de komen de tijden

groetjes marielle mama van tanja

Nog gecondoleerd met het verlies van je schoonmoeder…Hopelijk gaat het met het neefje van je man iets beter?

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Het neefje is gister van de intensive care gekomen, dus het gaat iets beter met hem. Gelukkig maar, want hij heeft een vrouw en 2 kids op hem wachten.
Groetjes, Daniella

Fijn dat het iets beter met hem gaat, maar hij heeft zo te lezen nog een lange weg te gaan als ie net van de intensive care af is…En zeker erg spannend, vooral als ie ook nog een vrouw en kinderen op zich heeft wachten! Veel sterkte voor hen!

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker