Schoonmoeder in het ziekenhuis

We hebben vandaag bericht gekregen dat mijn schoonmoeder met spoed afgevoerd in met de ambulance en nu in het ziekenhuis aan het zuurstof ligt. Mervin heeft haar gebeld want meer dan dat wisten we niet. Ze heeft op dit moment minder dan 75% longcapaciteit maar het is geen k of een longemficeem. Ze zijn nog aan het kijken hoe of wat.

Ze heeft overigens toegeven dat ze fout gezeten heeft met schelden en dat we inderdaad behoorlijk tegen elkaar uitgespeeld zijn op een heel brute manier. We weten zo ie zo dat mijn schoonzus erachter gezeten heeft.

Dit betekend nu niet dat alles vergeven en vergeten is want er zijn best kwetsende dingen gezegd zeker door haar en zo ie zo moeten we om de tafel over hoe we zo uitgespeeld hebben kunnen worden (is dit goed nederlands??). Hoe dan ook, Mervin is klaar met zijn broer want dit pikt ie niet want die heeft het wel doorgestuurd. En morgenavond gaan we met morgan naar het ziekenhuis.

Dus we zijn er nog niet, maar er is een bgin. Nu alleen hopen dat dit mijn schoonmoeder ook aan het denken gezet heeft en nu even oma wordt en geen opvoedster van mijn neefje.

Overigens maakt het me wel verdrietig als ik me bedenk, dat ondanks dat ik het er niet mee eens ben, dat mijn schoonmoeder door degene voor wie ze het hardst loopt zo behandeld is. Ik hoop alleen dat ze het zelf ook ziet.

Groetjes,

Michèle

Tjonge wat een wending in het geheel zeg!
Allereerst hopen dat je schoonmoeder snel opknapt. En daarna inderdaad maar eens heel goed rond de tafel om alle te bespreken van de afgelopen periode.

Ik hoop met jullie mee dat het uiteindelijk allemaal goedkomt. Voor zover dat mogelijk is natuurlijk want een litteken zal er altijd blijven. Het is niet niks wat er gebeurd en gezegd is.

Groetekes, Sje

Wat Sje zegt…

Verder heel veel sterkte!

Helemaal eens met de eerdere woorden. Heel veel sterkte en wijsheid gewenst meis!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Soms zijn dit soort ‘nodig’ om te zorgen dat dingen toch goed komen…Hopelijk knapt ze snel op en komen jullie er toch samen nog uit!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Mervin ziet dit ok als verbreken van de stilte maar nog niet als goed zijn. Want er zijn inderdaad heel pijnlijke dingen gezegd en dat moet uitgepraat worden. Maar voor Morgan is dit een goed begin en dat is voor ons het belangrijkste.

Groetjes,

Michèle

Veel sterkte!

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Nou meid, wat een ommekeer! Ik hoop dat ze zich snel beter voelt en voor jullie dat ze verder bijtrekt en de boel hierdoor misschien weer helder kan bekijken.

In elk geval veel sterkte, ook voor Mervin!

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

Jeetje idd weer een hele ommekeer in het verhaal. Ik hoop voor jullie dat ze het echt meent en er dingen gaan veranderen straks. Goed van jullie dat jullie er in ieder geval weer voor open staan, want dat zal ook niet makkelijk zijn.

Heel veel sterkte!

Groetjes,
Sandra

We zijn vanavond naar het ziekenhuis geweest en mijn schoonmoeder wilde zelf praten. We hebben dan ook alles uitgepraat en ik heb de teksten van mijn jongste zwager doorgestuurd gekregen, het zijn inderdaad mijn en mijn vriendin haar krabbels ze hebben dus waarschijnlijk de Hyves van Mervin en anders die van mijn vriendin gekraakt om beide krabbels te krijgen. Het is echt niks schokkends wat er op staat, gewoon mijn stoomafblazen na de laatste keer oppassen van mijn schoonmoeder. Maar ze hebben mijn schoonmoeder zo op zitten fokken dat ze knapte en met waarschijnlijk het zuurstof te kort, haar slechte suikers en oververmoeidheid was er niet veel voor nodig om haar te laten ontploffen. Niet dat we daar zo blij mee is, mijn schoonmoeder had mijn verhaal moeten horen ook en dat gaf ze ook toe vanvond. Alleen is het dus niet helemaal zo gegaan zoals mijn schoonzus wilde. Want toen ze vanmiddag hoorde dat ik ook zou komen vanavond zei ze meteen dat ze mij niet wilde zien en ze vroeg heel angstig aan mijn schoonmoeder of ze aub niet haar nummer aan mij wilde geven want ze was al de dood dat ik haar kwaad zou bellen. Dat gun ik haar niet, maar we hoeven haar ook niet meer te zien, en mijn zwager ook niet want die heeft hier ook aan meegewerkt. Echt ik weet dat Hyves niet helemaal prive is, maar ja kan voor een deel kiezen hoeveel je aan mensen wil laten weten zeg maar. Maar dat andere bewust je site gaan kraken om je bij je eigen familie te schaden dat is ziek in mijn ogen, dan zit er echt een steekje aan je los. Maar ja dat wist ik van mijn schoonzus al maar dit bewijst het alleen maar weer.

Hoe dan ook met mijn schoonmoeder hebben we het er niet meer over en ik ga ook niet zeggen dat het mijn teksten wel waren want dat is niet meer nodig al zal ik het tegen mijn schoonzus altijd ontkennen mocht het ter sprake komen natuurlijk. Laat haar maar spartelen, maar ik weet nu waar ik aan toe ben met haar.

Echt als ik me even kon uitleven zou ik het doen, maar ben bang dat ik dan voorlopig ergens anders dan thuis slaap

Groetjes,

Michèle

Wat bizar zeg, dat ze zo doelbewust hebben gehandeld. Nou, lekker laten bungelen inderdaad en negeren die handel. Hopelijk komen jullie er met je schoonmoeder uit, al was het maar voor Morgan.

Groetjes,
M

Walgelijk inderdaad hoe gewetenloos mensen anderen tegen elkaar op kunnen zetten. Hoe kunnen ze met zichzelf leven, vraag ik me dan altijd af! Bah!

Fijn Michèle dat het uitgepraat is en dat er nu naar alle partijen duidelijkheid is.

En hoe is het nu verder met je schoonmoeder? Hoelang moet ze nog blijven?

Groetekes, Sje

@ Sje het is echt heel triest, te triest voor worden. We weten bijna zeker dan jalouzie het draagvlak is hier. Zo zie je maar dat dat echt het slechtste in de mens omhoog kan halen.

Met mijn schoonmoeder is het redelijk. Ze heeft minder dan 75% zuurstof in der bloed als ze niks extra’s krijgt. Haar suikers zijn heel slecht en ze is uitgeput. Ze sliep nog maar heel weinig door het benauwd zijn en daarnaast heeft ze heel veel op mijn neefje gepast. Ze kan als het om de kleinkinderen gaat moeilijk nee zeggen. Ook naar Morgan ook hoor, maar wij zeggen soms nee voor haar, maar mijn zwager en schoonzus doen dat niet. Zowel mijn jongste zwager als wij hebben aangegeven dat ze misschien zeker voorlopig maar even moet stoppen met oppassen. Zal mijn schoonzus het niet mee eens zijn want die is der gratis oppas dan kwijt, Maar das hun probleem, ze hebben zelf een kindje gekregen dan moeten ze er ook zelf voor zorgen. En ze moet nu ook, niet alleen van de dok maar zeker van ons en mijn jongste zwager stoppen met roken en dat ziet ze wel in, maar ja das niet makkelijk weet ik ook uit ervaring. En ze moet zo ie zo nog 10 dagen in het ziekenhuis blijven want die longen moeten herstellen en dat kan nu even alleen met zuurstof en ze moeten kijken wat de schade is aan der longen en eventuele andere organen omdat ze ook suiker heeft natuurlijk.

Groetjes,

Michèle

Tjonge dat is me nogal. Hopen dat haar longen zo goed mogelijk herstellen in die 10 dagen en dat ze vanaf dan de kracht heeft om niet meer te roken en om voorlopig het oppassen uit haar hoofd te zetten.

Eerst maar eens even weer helemaal op krachten komen en dan de balans opmaken.

En net wat je zegt, dat je schoonzus dan haar gratis oppas kwijt is, da’s haar probleem. Laat haar maar spartelen!

Groetekes, Sje

Wat dat betreft is het fijn dat mijn jongste zwager nog thuis woont en dat ie als een Havik op haar let. We willen ook gaan kijken of er samen met de arts een mogelijkheid is om snel een aanleunwoning of iets te vinden want ze moet 4 trappen op nu om thuis te komen dus dat is ook niet goed. Maar makkelijk zal het niet worden en ik heb al gezegd wordt nu maar eens oma ipv opvoeder want anders hoef je straks geen oma meer te zijn omdat het niet meer kan. Daar is ze zich wel van bewust, maar ik hoop dat ze het ook in praktijk brengt.

Groetjes,

Michèle

Hopen inderdaad dat ze nu aan het denken is gezet.

Groetekes, Sje

Jeetje zeg, wat een verhaal! Komen je zwager en schoonzus ook langs in het ziekenhuis nu?

Nou, hopen dat ze goed herstelt en vanaf nu beter op zichzelf kan letten.

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

@ Liske ja tuurlijk want zij hebben toch niks fout gedaan. Mijn schoonmoeder wil het er niet meer over hebben. Die wil dat haar kinderen in paas en vree leven zeg maar, ze weet wel dat wij geen contact meer willen met ze en dat als ik haar zie ze van mij is en dat snapt ze en heeft ze vrede mee. Maar zij moet nu eerst beter worden.

Groetjes,

Michèle