We hebben vandaag bericht gekregen dat mijn schoonmoeder met spoed afgevoerd in met de ambulance en nu in het ziekenhuis aan het zuurstof ligt. Mervin heeft haar gebeld want meer dan dat wisten we niet. Ze heeft op dit moment minder dan 75% longcapaciteit maar het is geen k of een longemficeem. Ze zijn nog aan het kijken hoe of wat.
Ze heeft overigens toegeven dat ze fout gezeten heeft met schelden en dat we inderdaad behoorlijk tegen elkaar uitgespeeld zijn op een heel brute manier. We weten zo ie zo dat mijn schoonzus erachter gezeten heeft.
Dit betekend nu niet dat alles vergeven en vergeten is want er zijn best kwetsende dingen gezegd zeker door haar en zo ie zo moeten we om de tafel over hoe we zo uitgespeeld hebben kunnen worden (is dit goed nederlands??). Hoe dan ook, Mervin is klaar met zijn broer want dit pikt ie niet want die heeft het wel doorgestuurd. En morgenavond gaan we met morgan naar het ziekenhuis.
Dus we zijn er nog niet, maar er is een bgin. Nu alleen hopen dat dit mijn schoonmoeder ook aan het denken gezet heeft en nu even oma wordt en geen opvoedster van mijn neefje.
Overigens maakt het me wel verdrietig als ik me bedenk, dat ondanks dat ik het er niet mee eens ben, dat mijn schoonmoeder door degene voor wie ze het hardst loopt zo behandeld is. Ik hoop alleen dat ze het zelf ook ziet.
Groetjes,
Michèle