Schoonmaakwagen voor kids

wat vinden jullie hiervan?
http://www.bartsmit.com/schoonmaakwagen-stofzuiger
ik bedoel rico bemoeit zich graag met het schoonmaken, wil altijd mee stofzuigen en mee de stoffer poetsen enzo. en toen kreeg ik van bart smit deze nieuwsbrief en het leek me heel leuk, ik was dus benieuwd of jullie kinderen ook zoiets soortgelijks hebben en of ze het leuk vinden of niet.

Lindsey heeft iets vergelijkbaars maar dan een simpelere uitvoering.
een karretje met emmer, dweil, bezem en blik aan een lange steel.
zij vind dit geweldig en doet ook altijd heftig mee wanneer ik aan het schoonmaken ben gaat zij dus lekker met de bezem aan de slag.
als het warm is vul ik het emmertje met wat water en dan gaat ze de tuin (ligt een vlonder) dweilen.
hier is het dus een groot succes.

liefs,
Rinske

aah helemaal top! iemand zei ergens (las ik op internet) dat dat “toch iets voor meisjes was?” toen iemand vroeg of een kind van net 2 daarmee kon spelen.
Dat vind ik weer zo cliche! hoezo zouden jongens daar niet mee kunnen spelen?! Rico krijgt deze dus (heb m net besteld en ja deze week had hij ook al een dardamotor pakket van 30 euro gehad…zucht moeders…vaders…) Rico vind stofzuigen namelijk helemaal geweldig en hier zit er 1 bij die nog geluid maakt ook kan ik tenminste voortaan rustig stofzuigen, want nu draait rico constant aan de knoppen (aargh!)

ik vind dat allemaal zo stomzinnig gel*l wat maakt dat nou uit, oke dat je geen barbiepop ofzo voor m zou kopen vind ik dan nog iets anders maar een schoonmaakwagen?? als hij dat nou leuk vind waarom niet?
manlief kwam er hier ook al mee aanzetten gister haha, maar omdat lindsey al iets vergelijkbaars heeft vind ik t dan toch weer zonde. maarja deze heeft wel veel meer extra’s pfff lastig hoor. laat maar weten wat Rico er van vind ben benieuwd.

ach en verder af en toe moet je ze gewoon even verwennen (als dat lukt natuurlijk ) hier merk ik het ook wel hoor maar dat komt ook omdat er een hoop ‘oud’ speelgoed uitgaat omdat ze daar helemaal niks meer mee doet, dus ja dan moet ze toch wat nieuws hebben. goed excuus toch?

liefs,
Rinske

haha mijn excuus wordt vanavond als papa thuis komt: ik verveelde me
hahahha
enne idd het is bullsh*T dat het alleen voor meiden is… tja rico vind het leuk dus lekker boeiend!
ik vind het alleen maar fijn dat hij ergens zijn “ei” in kwijt kan. hahaha ik heb dat ook met poetsen overigens.
enne jij wil dus misschien deze ook hebben? het is een aanbieding he meid je moet er wel snel bij wezen…
enne ik ben stiekum jaloers want jij hebt een emmer en een dweil erbij en dat zit hier dan weer niet bij

haha precies meid!

maar ik dacht dat ik die er ook bij zag staan joh een dweil en een emmer
nog even goed gekeken maar er zit wel een dweil bij alleen geen emmer

liefs,
Rinske

Onze meiden hadden ook zo’n schoonmaakkarretje en die vonden het erg leuk om er zelf mee te spelen of om mij mee te helpen.

En voel je er vooral niet raar bij dat je het voor Rico zou kopen, want het is echt niet per se voor meisjes. Gewoon lekker aan die kleine man geven.

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 24 Jun 2011 19:12:11

@Rinske: ja een mop zit erbij (haha wat een naam eigenlijk) maar ik noem dat geen dweil toch?

@Sje: ja ik wil hem niet te meidenachtig maken, haha hij gaat al zoveel met meisjes om en hij kijkt liever K3 dan Diego bij wijze van hahahaha

ach ja het maakt de vloer schoon (met mijn hulp dan natuurlijk ) dan is het voor mij een dweil haha. maar als je het idd zo bekijkt dan heeft lindsey ook een mop hoor.

liefs,
Rinske

Hier een jochie dat alle nachten met Hello Kitty slaapt

Ik heb me altijd afgevraagd hoe lang zoiets leuk is. Hier is een emmertje, doekje, schuursponsje(zonder schuur) ook nog altijd genoeg om zich mee te vermaken als ik aan de poets ben! Vind dit er erg leuk uitzien! Maar als het iets is wat na 2 of 3x niet meer gebruikt word, is het zo’n sta in de weg

Manderijn

quote:
Maar als het iets is wat na 2 of 3x niet meer gebruikt word, is het zo'n sta in de weg

Manderijn

Daarom hier ook een emmer en een doek… is meneer tevreden mee

als je zoiets in de huiskamer zet is het niet lang meer leuk nee
daarom haal ik het ook alleen maar tevoorschijn als ik ga poetsen. dan blijft het een uitdaging voor m nietwaar?

@Rinske: haha ook een mop oke haha ik vind het ondingen