Schoonmaakvraag, kinderwagen

Hoi Meiden,

Ik ben nog steeds erg blij met onze mooie Mutsy kinderwagen, maar ik heb er een klein probleempje mee. Op zich is de wagen redelijk goed te reinigen, maar hij staat altijd in de garage en nu is "het weer erin gekomen."
Met name aan de beugel zeg maar, waar achter ze zitten. Dat deel kun je niet in de wasmachine doen volgens mij, en de bekleding kan er ook niet af.
Hoe kan ik dit schoonmaken?
Het zijn allemaal spikkels; echt lelijk vind ik!!!

Schoonmaakhulp gevraagd dus!

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Die stoffe rand moet je toch zeker wel van de beugel af kunnen halen…
Kun je die beugel niet los maken? Bij sommige kinderwagens gaat dat best moeilijk (ik heb ook behoorlijk moeten puzzelen toen)
Maar ik ben bang dat je die spikkels er niet uit krijgt.

Volgens mij zou juist de stoffen rand om zo’n beugel eraf te halen moeten zijn. Nog even nazoeken in de gebruiksaanwijzing.

Het weer krijg je er inderdaad over het algemeen niet uit.

“Het weer” is een schimmel. Wat je evt. nog kunt proberen is een sopje maken van water met een scheutje medicinaal anti-roos-shampoo. Gewoon te koop bij de drogist (Bijv. Rooscure). En dan daarmee goed inmasseren, even in laten trekken en dan weer schoonpoetsen.

Kans dat de vlekjes minder zichtbaar worden, maar helemaal weg krijg je ze volgens mij nooit.

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 07 Feb 2010 13:53:29

Natron en Azijn (niet tegelijkertijd gebruiken!) worden ook genoemd, maar ik weet niet in hoeverre die een blekende werking hebben.

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 07 Feb 2010 14:07:35

Peroxide wordt genoemd, maar ik weet ook daar de blekende werking niet van. Waterstofperoxide bleekt namelijk wel.

Groetekes, Sje