Oh, oh, oh, je zou bijna denken dat ik last heb van nesteldrang, ware ik dus niet zwanger ben!! De schoonmaak woede (opruim woede) is hier behoorlijk in gekicked!! Echt alles moet er aan geloven, vanmorgen met Bo een enorme kast met zooi utgezocht, voornamelijk (oud)speelgoed maar ook administratie en andere dingen die ik tegenkwam. Alles netjes uitgezocht, weg gedaan wat weg kon, en netjes geordend weer terug gezet. Heb nu dus een plank vol met knutselspullen, omdat ik elke keer dacht dat ik iets niet had (wat ik achter af, wat nu dus blijkt, wel had) en zit dus met veel papier, stiften, stickers, glitters en allerlei soorten, knutsel paier, verf etc,etc. Helemaal niet erg, want vind dit erg leuk om te doen met Bo, maar weet dus nu wel wat ik allemaal heb, scheelt weer als ik iets wil doen!! hahahahaahha, maar goed, blijf nog wel even met schoonmaken en opruimen bezig!!! hahahahaha, misschien steek ik iemand wel aan!! De vervroegde voorjaaarsschoonmaak!!! Kan me nu al verheugen dat alles netjes en schoon en opgeruimd is, buiten het zonnetje, lekker warm weer om de deuren en ramen open te zetten, boekje er bij, bo in de zandbak…wat een ideaal plaatje zeg!!
realiseer me net trouwens dat het net lijkt alsof het hier een puinhoop is, maar dat is het niet hoor, ben alleen van het gemak, komt er post, of heb ik wat gebruikt, deur van de kast open, het ding er in leggen zonder te kijken en deur weer dicht!! Ik zet het dus nooit netjes terug, ook niet handig!! hahahahahaha
liefs woezel