Schoonmaak tik

jaja, weet niet waar ik last van heb maar ben al vanaf vanmorgen half 8 bezig met alle hoekjes van me huis schoon te maken. Hebben jullie er ook last van. Charissa helpt ook , een doekje en een klein beetje water, en ze mag hetzelfde stuk (is al schoon) van het aanrecht schoonmaken haha. Zo kan ik lekker me gang gaan.

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Heb gelukkig niet al te veel last van.Maar als ik eenmaal bezig ben dan moet ook alles gedaan zijn.

haha ja dat ken ik, wil me gasfornuis even naar voren schuiven gaat alleen niet lukken dus vanvond als manlief thuis is zet ik hem aan het werk haha.

ik ben ook al bezig met schoonmaken vanaf 9 uur bed veschoond afgestofd en gezogen en geweild badkamer weer gedaan wil alles voor de vakantie klaar hebben pfff gek wordje der van voor de vakantie nog een keer de badkamer grote beurt en dan 6 weken niet meer wel bij houden natuurlijk maar als de kids vakantie hebben heeft mama dat ook

ja dat vind ik ook hoor, nog even en dan ben ik klaar met school maandag laatste dag om precies te zijn, ik wil dan ook alles aan kant hebben zodat ik dan lekker veel tijd heb voor charissa.

Ik wou dat ik ook eens zo’n schoonmaaktik had, daar kan ik best wel jaloers op zijn.
Bij mij moet er van alles gebeuren maar ik krijg echt niks uit mijn handen.

Diana.

oee jaaa ik ken het die schoonmaaktik.
Ik krijg die ook ooit savond’s en begin ik ineens de keuken af te wassen.
En als ik eenmaal begin moet het klaar.
En zeker voor de vakantie wil je alles netjes hebben!!!
Ach zo blijven we bezig.

groetjes GYtha

jaja , heb net even een uurtje auto gereden 3 keer uitgevallen:Smaar voor de rest ging het goed nu weer verder poetsen

zo keuken, woonkamer, badkamer zijn schoon. Morgen de slaapkamers grondig:D

Wil je mijn huissleutel Brenda???

Groetjes Nathalie & Co

Als je klaar ben, kan je hier wel beginnen hoor

Mijn schoonmaakwoedes zijn op 1 hand te tellen hoor. Ik heb een hele lieve man die heel veel doet op zaterdag als ik te werk ben.

Groetjes Maaike, mama van Nicky en Bob

Ben net te laat zie ik nu. Eerst naar Nathalie en dan ben ik he

Groetjes Maaike, mama van Nicky en Bob

mijn mannetje kookt over het algemeen en heeft de afgelopen tijd ook veel gedaan omdat ik het druk heb met school vanaf maandag heb ik daar geen last meer van en kan ik het zelf weer bijhouden

hahah , ja dat zou wel kunnen
haha maar ben wel erg moe nu haha(wat betaald het)lol

volgende week is onze slaapkamer aan de beurt pff moet ook weer gebueren he