Schoonmaak perikels

hoi,

nou ik heb de schoonmaak perikels weer overgordijnen aan het wassen en alles weer schoonmaken altijd als het mooie weer er aankomt moet ik wel oppassen dat ik niet weer te veel ineens ga doen .

maar heb er weer volop zin in dan hoeft het over een jaarjte pas weer de over gordijnen.

Ja lekker he dat weertje.
Ik zit ook weer in mijn nopjes!
Je gaat weer lekker wat ondernemen, en ben lekker in de tuin aan het werken.

Heerlijk van mij mag het zo blijven.

groetjes Gytha

Nestdrang heet dat!

Groetekes, Sje

nestdrang hahahha nou nee zwanger ben ik niet alsjeblieft heb mijn handen vol aan kevin

de lente in mijn bol heerlijk toch morgen ga ik weer verder met schoonmaken

Zo ben ik vandaag begonnen met het opruimen van de winterkleertjes van de dametjes. Alles gesorteerd:

• wat kan van de oudste naar de jongste volgende winter
  • wat kan de jongste volgende winter niet meer aan en kan richting vriendinnen en goede doelen
  • wat is te ‘gedragen’ en kan weg

En dan alle zomerkleren tevoorschijn getrokken. Alles van vorig jaar gesorteerd:

• wat kan van de oudste naar de jongste
  • welke twijfelgevallen van vorig jaar kunnen weg van de jongste

Setjes gemaakt: dit broekje bij dat shirtje, dit rokje bij dat hempje etc.

En dan alles strijken en in de kasten. Voor de jongste ben ik klaar. Hoop het voor de oudste morgen of overmorgen af te krijgen.

Zo’n leuk klusje altijd. Alsof je winkelt in je eigen huis. Vorig jaar in de uitverkoop een hele berg gekocht voor allebei dus vandaag veel “oh ja!” gezegd. Haha!

Groetekes, Sje

Helaas (en soms ook frusterend voor mijn echtgenoot) ben ik niet zo’n poetser, maar ik moet zeggen dat het weer wel aanstekelijk is. In de tuin een voorjaarschoonmaak houden, telt dat ook!!!

Wat mij betreft telt de tuin ook, daar ben ik gisteren mee begonnen ( pfff en we hebben nogal wat tuin, dus zou beter in huis kunnen beginnen whahaha ). Het was zo warm gisteren dat ik zelf in mijn hemdje gewerkt heb. Vandaag helaas wat minder warm, maar ja tis ook nog geen zomer he.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Wij hebben ook een leuk stukje tuin, en wat bij ons de ramp is is dat de buurman niets aan zijn tuin doet en wij heel fijn zijn hanepoten/zevenblad/kweek van hem krijgen. HEEEEEEEEEEEEEEEL FIJN!!! NOTT! Je blijft aan het trekken! Jakkie!

Heb net wel weer de boel in huis aan de kant gemaakt, dus ben wel in huis bezig. Zaterdag maar weer verder met de tuin. Moet nog zomerbollen erin zetten!

Zevenblad is blijkbaar met geen mogelijkheid weg te krijgen. Hoor je heel veel mensen over klagen. Wij blijven vooralsnog buiten schot, maar ik hou mijn hart vast dat we er ook ooit mee te maken krijgen.

Groetekes, Sje

quote:
Zevenblad is blijkbaar met geen mogelijkheid weg te krijgen. Hoor je heel veel mensen over klagen. Wij blijven vooralsnog buiten schot, maar ik hou mijn hart vast dat we er ook ooit mee te maken krijgen.

Groetekes, Sje

Je bent echt beter af zonder, geloof mij maar!!! Als je plantjes krijgt van iemand moet je goed en zeker weten dat er geen zevenblad in zit, anders voor de zekerheid alle zand en grond er afschudden. En dan maar hopen dat de buurman het niet heeft!!! Het is echt een plaag. de buurman zal wel denken, het is zo’n leuk groen kruipertje…!!! NEEEEEEEE!