Mervin moet maandag werken en ik ben de vorige week thuis gebleven en morgan gaat nu naar mijn schoonmoeder omdat ik geen dagen meer heb. Ze heeft ook ons neefje maar die zou vroeg in de middag opgehaald worden. Het zat mij al niet lekker want ze past geloof ik nu 5 dagen per week op dat mannetje. Hij is dus 5 dagen en 4 nachten daar over het algemeen. Maar nu was het geloof ik 1 dagje. Dus ik had zoiets van oke. We zitten zo ie zo omhoog en mijn ma kan nu echt niet. Plus die is even doodmoe ook door mijn broertje al zal ze dat niet toegeven.
Maar goed kom ik thuis had mervin haar net aan de lijn. Of we laat in de middag konden komen want ons neefje was ziek en nou ging mijn schoonmoeder daarheen en ze wist niet hoe laat mijn schoonzus thuis zou komen. Dat had mijn schoonzus dus gezegd. Dus nu slaapt ze daar, moet ze naar huis en dan moeten wij nog morgan even snel droppen. Wij willen namelijk niet eten daar omdat wij na het eten gewoonlijk altijd naar huis gaan dus morgan snapt het niet als wij dan ineens alleen gaan.
De andere optie is hier bij ons slapen, maar dan ben ik bagger laat op me werk omdat mijn schoonmoeder opstart problemen heeft en ik erg onpasselijk wordt van haar opstaan. Niet aardig om te zeggen maar die heeft een rokershoest daar lusten de honden geen brood van.
Ik ben nu best pissig want weer worden wij aan de kant geschoven want het moet altijd mijn schoonzus en zwager eerst naar de zin gemaakt worden en draait alles eerst om ons neefje en als er nog tijd is komen wij. En wij moeten altijd maar schikken. Echt het is dat ik omhoog zit maar anders had ik het helemaal afgeblazen. Voor mij hoeft het zo niet meer. Eerst was de donderdag altijd voor hem en nu het weekend en nu draait het allemaal om hem zelfs als ze niet op hoeft te passen houdt ze haar agenda nog vrij voor hem.
En mijn schoonzus en zwager zijn nog erger daar draait alles om hunzelf. Mijn schoonzus werkt 24 uur per week maar heeft 5 dagen oppas nodig. De een werkt in de zorg de ander in de horeca maar nooit stemmen ze hun rooster zo af dat er iemand voor dat mannetje zorgt. Ze hebben volgens eigen zeggen toevallig altijd gelijk dienst. En als hij ziek is zoals nu zijn ze ook niet eens thuis. Echt ik wordt weer boos als ik er aan denk. Wanneer wordt morgan nu eens een keer op nummer 1 gezet door oma.
Groetjes,
Michèle