Schoon huis

wil iemand effe centje bijverdienen? brrrr heel erg mijn best gedaan vandaag maar mijn huisje is nog niet schoon genoeg,grrrrrr hahaha nee hoor geintje, ik moet morgen er nog eens kritisch naar kijken maar volgens mij blinkt alles je tegemoet hiero(vervroegde nesteldrang denk ik)}}

Kussies

Kijk, dát is nou een mooie bijkomstigheid van zwangerschappen! Hahahahahha, het huis wordt lekker geboend. Hoewel, mooie bijkomstigheid? Hihihihi zo leuk is dat nou ook weet niet, schoonmaken…

Alles nog goed met de bebe?? En met jezelf en met je oudste kind (klinkt dat gek he??) en met George??

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo

ja alles goed, kan niet beter, nergens last van , alweer 27 weken zwanger zonder klachten, sofie’s kamertje is klaar, maandag ofzo trekt ze erin als ik een bedhekje heb gekocht zodat mijn druktemakertje er niet meer kan uitrollen, ze kijkt er naar uit volgens mij, zolder verbouwing is klaar, wat wil een mens nog meer denk ik zo

huis schoon, bijna 30, zorgeloze zwangerschap, zaak gaat goed, Sofie doet het goed, honden worden wat ouder dus humeuriger,maar ook dat gaat goed…effe feessie bouwen zondag en dan maar eens serieus aan de laatste loodjes beginnen, alles is er klaar voor dus ben nu wel eens benieuwd hoe het zal zijn straks met 2 kids

Kussies

Heerlijk, alles schoon, heerlijk zwanger, mooie dochter, lieve man,oude honden die je toch maar een fijn huis heb gegeven… inderdaad kim wat wil een mens nog meer?
maakte er een geintje van maar ach 30 wat is dat nou? hihi

als de rest van je zwangerschap ook zo loopt heerlijk… ik doe een schiet gebedje voor je
en geef dat ukkie een kusje van me… en van de kids… kussies

Tries Peet Jordy en Roy