Zijn ze bij jullie ook allemaal zo duur? Ik schrok er erg van. Talitha’s schoolreisje gaat 21 Euro kosten en Joshua’s 15 Euro. Ik vind het erg prijzig, maar misschien ligt dat wel aan mij.
Zijn ze bij jullie ook allemaal zo duur? Ik schrok er erg van. Talitha’s schoolreisje gaat 21 Euro kosten en Joshua’s 15 Euro. Ik vind het erg prijzig, maar misschien ligt dat wel aan mij.
die van sofie was 8 euro(sofie zit in groep2) die zijn naar kidscity geweest in april en george heeft een groepje kinderen erheen gebracht dus ze hoefden niet met de bus ofzo
groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!
Pfoeee das nogal duur ja Maar dat is net waar de school voor kiest, hier kost ie dit jaar 7 euro, Demi gaat 12 juni naar een binnenspeeltuin…
Groetjes Nathalie & Co
Vooral van Talitha vindt ik het erg duur. Ze gaan naar de Linnaeuhof, en gewone entree kost maar 8,50, ik neem aan dat ze korting krijgen met schoolreisjes. ZE gaan met 4 klassen, dus ik neem aan met 3 bussen. Kost het zo veel met de bus?
ja bij ons is het ook pittig aan de prijs hoor
ik betaal voor damon 25 euro , gaat naar een muiderslot en oudvalkenveen
echt stom om naar twee dingen te gaan ( doen ze anders nooit en dan kost het ook 25 euro
en voor randy moest ik dit jaar 60 euro betalen , die ging twee nachten op kamp (op de fiets)
maar die bussen zijn best duur hoor!!
groetjes Nancy ,mama van Randy 10jr, Damon 7jr en Chloë 6 mnd
hier 25 euro
de entree is nooit duur met schoolreis het zit hem in die bus he dat kost zo duur vandaar dat heel veel mensen schrikken van de prijs wat je moet betalen voor schoolreisjes
maar vraag je ouders om te rijden dan kan ineens niemand dus ja dat vragen ze niet meer natuurlijk dus word het gewoon bus huren en 25 euro per kind gevraagd
de kleutergroepen gaan hier niet,vanaf groep 3 dus ook ik mag in september 50 euro betalen
Heb net van mijn vriendin gehoord, die in de ouderraad zit, dat ook de kleuters dit keer langer wegblijven en dat er drinken, frietje en ijsje bijzit. Vind het evengoed nog veel geld, maar dan is het nog wel te doen, als je verder geen eten en zo hoeft mee te geven.
Maar ze had al meerdere ouders gehoord, dat het duur was en ze zou het zeker aankaarten bij een volgende vergadering. Zij vindt ook dat de kleuters eigenlijk niet perse zo ver weg moeten. Dus we zien wel hoe het volgend jaar gaat.
Wij betalen 27,50 euro ouderbijdrage per jaar en volgens mij zit daar schoolreisje, Sinterklaas, kerstontbijten e.d. erbij in, dus hoeveel het schoolreisje precies kost, geen idee.
Betalen jullie en ouderbijdrage en apart voor het schoolreisje?
Hallo,
Ik betaal 20 euro schoolgeld en het schoolreisje zelf kostte 3 euro hij zit in groep 1.
gr. Debora
Mama van Ingairo en Ishando!