tanja is vandaag op schoolreisje .ben zeer benieuwd hoe ze heeft gehad .stom he mis haar gewoon .anders zat ze gewoon op school .dit is toch anders .laat weten hoe ze het heeft gehad
groetjes marielle mama van
10-10-01
tanja is vandaag op schoolreisje .ben zeer benieuwd hoe ze heeft gehad .stom he mis haar gewoon .anders zat ze gewoon op school .dit is toch anders .laat weten hoe ze het heeft gehad
10-10-01
ja gek is dat of niet
nou we horen het vanavond wel of ze het leuk heeft gehad!
groetjes Kim, mama van
en
Ja, da’s toch anders hè.
Ze was nu gewoon een stukje verder uit de buurt + andere omgeving etc. etc.
Lijkt me best raar…
Maar hoe heeft ze het gehad??
Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya
war zijn ze heen gegaan en had ze het naar haar izn
Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn
nou ze was helemaal gesloopt dat ik haar op haalde .maar ze heeft het reuze naar de zin gehad .ze zijn eerst naar schoorl geweest .een theater .en daar na naar de speeltuin de goude vis .in sintmaartenzee .ze hebben lekker gespeelt .en ook patatjes gegeten en nog wat gedronken .ze waren gisteren om half 4 pas terug .die speeltuin leek me ook wel leuk voor een meeting ,maar martin zei ,dat is veel te ver zekker voor astrid .maar was blij dat ze weer thuis was
10-10-01
Oh klinkt leuk hoor!
Wel warm hoor voor een schoolreisje, maar ja dat weet je nooit vantevoren he
Groetjes Nathalie & Co
die hebben een heerlijk dagje gehad dus…wat zal ze geslapen hebben vanacht
Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn
ja ha maar van morgen om half 5 stond ze naast me ,ze wilde melkie .en daarna is ze weer verder gaan slapen .gelukkig .ja nathalie, tanja zei nog mama het was lekker weer hoor met schoolreisje hihihiihihihi.ja hoor tanja de mussen vielen van het dak hihiihih maar geef niks
10-10-01