School

ik heb vandaag een informatieochtend gehad voor tanja als ze straks naar school gaat ja het is dichter bij dan je denkt ik heb haar daar ook meten in laten schrijven ja in oktober 2005 gaat ze dan naar school ja me kleine meisje word groot ja ze vond het meteen leuk daar en ik voelde me een oude muts

gr marielle trotse mama van tanja

Zo zeg.
Jij laat er ook geen gras over groeien zeg!
Maar je hebt dus al een geschikte school gevonden!Goed zeg!Wij zijn een hele tijd aan het zoeken geweest,maar het is uiteindelijk toch gelukt.Niels gaat al in augustus!!!
Ik zie er wel een beetje tegenop dat we dan nooit meer eens een ochtendje kunnen pyamaen,zeg maar.Alles moet dan in strak schema…
Maar ja voor hem is het volgens mij heel leuk!
groetjes Eljada

Niels gaat naar een “gewone” openbare school.De www.dirkvandijkschool.nl hihihi.
Het is dus geen Montesorischool.Ik heb me daar eigenlijk helemaal niet in verdiept,al die onderwijsvormen,terwijl mijn zusje zelfs beleidsmedewerker onderwijs is!
Ik geloof ook niet dat er in Kampen Montesori is.Wat houdt het eigenlijk precies in?Net zoiets als Jenaplan?
Groetjes Eljada

Gewijzigd door - eljada op 28 Feb 2004 19:54:41

ja kitty ik weet dat het vroeg is maar ik was op de kijk avond van de school geweest en had daar met een juffie staan praten die ook kinderen aan neemt en die zei tegen mij je kan er nu al aanmelden dan ben je verzerkerd van een plek ja het is een christelijke school zo wat daar word ze niet slechter van ik heb zelf ook op een christelijke school gezetten en de school is dicht bij dus wat willen we nog meer als je nog meer vragen heb hoor ik dat nog wel van je kitty

Gewijzigd door - zaan5 op 27 Feb 2004 21:48:40

nee dat zijn we niet kitty maar ik vindt het grappig dat je er naar vraagt zo over scholen in het algemeen