Schoentjes

Hallo,

Ondertussen ben ik ook toe aan nieuwe schoenen. En niet omdat die van mij te klein zijn. Maar ze zijn versleten. Ben al een hele poos aan het zoeken naar leuke, toch stevige en luchtige zomerschoenen voor onze dochter van 14 maand.

Ben al in vele winkels geweest. Maar ik kan niks leuks vinden. Het liefste wil ik schoentjes waarvan de neuzen dicht zijn.
Hebben jullie nog tips, leuke site’s waar ik eens op kan kijken. Voor leuke betaalbare kinderschoenen.

Alvast bedankt

Lilypie Second Birthday tickers

http://www.scapino.nl/product/118_155416/schoenen/kinderen/dr-visser-nubuck-leren-sandaal/

M.

Ik dacht idd ook aan Scapino. Of Van Haren. Voor Merel heb ik ook schoentjes van Scapino. Zij loopt nog niet en de fysio zei wel dat als ze goed gaat lopen ze wel schoentjes met meer steun mocht hebben. Die wie ik heb zijn wel echte loopschoentjes, maar geven blijkbaar niet genoeg steun aan de enkels, volgens de fysio…

Groetjes Natasja

Ik zou alleen niet online kopen als je ze niet eerst ergens hebt kunnen passen. Bij die kleintjes let het zo nou met de maat, hoe breed of smal de schoentjes zijn, hoe hoog de wreef van het kindje is.

Groetekes, Sje

Ik ook niet, maar internet is wel handig. Weet je tenminste waar je moet zoeken.

Groetjes Natasja

Ja dat is ook zo, om via internet niks te bestellen. Bij de ene winkel heeft ze schoenmaat 20 en een ander 21.
Morgen toch nog maar een keertje naar de scapino. Of house of shoes. Kijken of daar wel iets is.
Misschien is mama wel gewoon moeilijk

Ik heb voor Seth gewoon 1 leuk paar dichte schoenen, en een minder leuk paar open schoenen.
Misschien ook een optie?

Liefs, Anne