Schoentjes online kopen?

voor mijn dochtertje heb ik al vanaf het eerste uur een grote uitdaging aan het kopen van schoentjes. in de schoenenwinkel hebben ze vaak erg weinig keus, of vage merken.
ik koop toch graag merkschoentjes van shoesme, regrag of brakkies.
Online zijn er wel verschillende winkels, ik vind het ook wel handig met zo’n kleine meid. tegenwoordig kan je de maat best goed meten.
maar toch is er bij de verschillende online winkels erg weinig keus.
hebben jullie dat ook? en tips/ ideeen?

Waar meet jij die maat dan zo goed mee?
Ik mag ook graag online winkelen, maar zulke dingen pas ik eerst, en kijk ik of mijn kinderen ook goed voor uit kunnen komen als ze de schoenen aan hebben
Ons ventje loopt ook eindelijk, dus wij kunnen over een paar weekjes ook om schoenen uit! Heb wel al wat stoers gezien!

Ik zou nooit zelf gaan meten en dan schoentjes online kopen. Altijd naar een erkende schoenenzaak en daar goed op laten meten en je laten adviseren. Nooit bezuinigen op goede schoenen.

Groetekes, Sje

Ik zou ook nooit online kopen, het luistert zo nauw. Soms is het ene voetje iets groter dan het anders, etc. Bij de meeste grote schoenenwinkels verkopen ze ook merkschoenen: Ziengs heeft bijvoorbeeld sowieso Shoesme en ook andere merken. Echt, als het op de voeten van je dochter aankomt zou ik de gok niet nemen dat je niet precies de goede schoenen koopt.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Nee, ik zou nooit online kopen zonder het eerst gepast te hebben.
Het komt zo spits… Die kleine kindervoetjes hebben echt goede schoenen nodig.

Ik weet niet waar je vandaan komt maar in Eindhoven zitten genoeg kinderschoenenwinkels met goede merken.

Voor meidenkleding (vanaf 62) en jongenskleding (vanaf 56) http://verkopers.marktplaats.nl/3924486

hoi,
Amy is ruim 10 maanden en haar eerste stapjes zijn gezet, maar voor schoentjes is het nog te vroeg. Niet voordat ze goed los kan lopen (buiten).
Het is het beste om de eerste schoentjes pas aan te schaffen als ze een weekjes echt goed kunnen lopen. Te beginnen met hele soepele zooltjes die je kunt dubbelklappen.
Als het zover is ga ik naar een schoenenzaak en laat de maat goed opmeten. Ik zou niet zonder dat Amy erbij is, schoenen kopen en dus ook niet online.
liefs Annelies

Lilypie First Birthday tickers