Schoentjes aanbieding

Weet niet of ik hier een winkel mag noemen, maar bij de Lidl hebben ze schoentjes in de aanbieding. ze kosten maar 6 euro, en het zijn heel erg leuke/stevige schoenen. met een goede zool.
maten beginnen bij maat 21 en dan nog een heleboel grotere ook.

het zijn jongens en meiden schoenen.

heb voor Gioia leuke, stoere laarsjes, grijs met een roze hartje erop. en soort bergschoenen.

hartstikke leuk dus, en “geen geld” zeg maar.

dus dacht: zet ik hier toch effe neer. aanbieding is gisteren begonnen.

Ships, Peet is er vanmiddag nog geweest…
Nou ja, pech, dan de volgende keer maar hoor.

Maar idd niet duur zeg!
Ik heb zo’n aanbieding al eens eerder gezien bij de Lidl en toen viel me ook al op dat er hele leuke modellen tussen zaten.
Niet van die “truttige”

Veel plezier met je schoentjes Gioia!

Groetjes, mamma van Stephan

Hebben ze ook in maat 34?
zal morgen eens kijken ik ben benieuwd.
groetjes bibi

Bianca moeder van Nicky 22-09-2000.

hier hadden ze nu niet tot 34, maar een paar weken geleden, toen hadden ze die grotere juist wel.
het varieert ook waar je woont, of ze ze hebben, en wanneer. regio aanbiedingen noemen ze dat.

ik heb een abonnement op de lidl nieuwsbrief, vanwege zulke aanbiedingen, leuke voordelige dingen zitten er soms tussen. en dan ken je meteen voor de deur gaan liggen :- ) haha, nee hoor: soms zijn het echt aanbiedingen die iedereen wil, en dan is het echt dringen, mooi dat ik daar niet tussen ga staan

Ik heb die schoentjes ook gezien. Erg leuk. Maar je moet die schoentjes, zeker als je kind veel loopt niet te vaak gebruiken. Het is namelijk geen leer en 't materiaal ademt dus niet. Ook weet je hier niet of de schoenen wel goed passen, zowel in de breedte als in de lengte, je hebt natuurlijk daar geen mogelijkheid om de voetjes en de schoentjes te laten meten. Voor “erbij” zijn ze erg leuk en supergoedkoop. Laat Gioia er dus niet te veel op lopen, da’s niet zo goed voor d’r voetjes.

Groetjes van Sandra, mama van Nils (14 maart 2001)

ik meet zelf, of ze goed passen. weet daar het eea van. dus dat komt goed.
maar daar moet je wel goed op letten, zeker. een goede maat, en materiaal is heel belangrijk.
afrollen van de voet etc.
heb in mijn werk nog al eens mee geweest met het aanmeten van orthopedische schoenen, dus weet aardig waar ik moet op letten.

maar is een goed punt hoor, want zeker met die kleine voetjes, die net gaan lopen, die hebben goeie schoenen nodig.

mo