Schoenenvraagje

Even een vraagje over schoenen: mijn zoontje heeft sinds januari maatje 21. Nu heb ik deze week zijn voetjes nog laten meten, maar nog steeds dezelfde maat. De schoentjes die hij nu heeft zijn echt aan het verslijten. Ik weet niet goed wat te doen. Nieuwe kopen maatje 21 met de kans dat ze snel te klein zijn? Of toch nog even met deze doen en wachten op maatje 22? Hij heeft ook sandalen, die heeft hij nu ook met regelmaat aan, maar toch.

groetjes
Ineke

Lilypie Second Birthday tickers

ik zou nou geen mt 21 meer kopen of ze moeten zo mega afgeprijsd zijn… lekker op sandaaltjes en crocs ofoz

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Ik zou 22 kopen, want het kan ook ineens heel snel gaan. er moet een pink tussen passen geloof ik, maar ik heb zelf zo’n voetmetertje voor kinderen die automatisch rekening gehouden heeft met de maat van de schoen. dus als die meter 25 meet moet ik ook 25 kopen

Ik zou ook geen maat 21 meer kopen, maar gelijk maat 22. Zo zonde als hij starks zijn nieuwe schoenen maar een week of 2-3 aan kan.
Bij Luka ging het ook ineens heel hard, zo had hij nog maat 23 ineens moest ik maat 25 aanschaffen. Hij sloeg gewoon een maat over!
Met als gevolg dat ik nog gloedje nieuwe Puma;s heb staan die hij misschien 3x aan heeft gehad. Over zonde gesproken!

Lilypie First Birthday tickers

Als zijn maat al zolang hetzelfde is, zou ik zéker niet voor 21 gaan, maar lekker 22. Mijn zoon heeft mt 22 en moest van de schoenenwinkel maat 23 gaan dragen!

hier doen we ook lang met schoenen, hier is de maat ook 21 en moesten nieuwe schoenen erbij hebben laatst wilde eigenlijk weer 21 maar omdat ze er niet waren de 22 maar gedaan.

Ik zou kijken welke schoen goed zit. Tussen 22 en 22 zit ook verschil per merk. Er moet ongeveer een vinger tussen kunnen. Maar ze kunnen je vast ook advies geven.

ik blijf het lastig vinden, maar ik denk dat ik inderdaad voor bakmama’s advies ga. Gympies kopen en zo de zomer overbruggen met zijn sandaaltjes. Wij hebben ook allebei geen grote voeten, dus ik denk dat ons zoontje ook niet op grote voet zal gaan leven En een maat te groot kopen vind ik zo lastig, dat ziet er zo raar uit, maar misschien met een zooltje erin dat het weer wel kan. Ik denk dat ik maar naar de schoenenwinkel ga en daar advies vraag. Zoals Marmama zegt, het is ook zonde om er nu te kopen en ze dan nieuw in de kast terug te moeten leggen…
Bedankt voor het meedenken iig!

groetjes
Ineke

zou 22 nemen et een badstof inlegzooltje, maar dan moet het wel een fijn schoentje zijn en ee soepele zol want op een te grove schoen in 22 kan hij struikelen als ze te groot zijn.