Hallo allemaal,
Mijn zoontje kan nu sinds een week lopen in het begin viel ie steeds maar nu kan hij al heel goed lopen… Maar wanneer moet ik hem nu steviger schoenen aan doen?
bedankt…
Hallo allemaal,
Mijn zoontje kan nu sinds een week lopen in het begin viel ie steeds maar nu kan hij al heel goed lopen… Maar wanneer moet ik hem nu steviger schoenen aan doen?
bedankt…
Lieke heeft leren lopen op blote voetjes en buiten op schoentjes met zachte zool.
Nu ze echt goed loopt en stabiel is heb ik vorige week schoentjes gekocht met harde zool. In een kids schoenenwinkel wel prijzig maar die meten de voetjes precies op en ze hebben een goede stevige schoen aan.
En die adviseerde nu ook schoentjes met harde zool. en stevig natuurlijk
Lieke heeft ook erg smalle voetjes en kan bijna geen passend schoentje gevonden krijgen.
Nu heeft ze van babyjump.
succes en wat is kelvin een rappe zeg met lopen!
groetjes Gytha
Ik heb destijds begrepen dat het het beste was om schoentjes te kopen zodra de kleine mop 3 weken los loopt.
Groetekes, Sje
Er zijn winkels die schoenen hebben met een zeer flexibele zool. Bij van haren bijvoorbeeld. Van Elephante. Maar het mag wel al nu hoor, als de zool maar flexibel genoeg is.
lfs Sonja
hey hey
Ik heb voor julia pas schoenen gekocht toen ze buiten ging lopen. Tot die tijd liep julia eigenlijk altijd op blote voeten en trouwens nog steeds thuis.
Ik kan je wel het advies mee geven ga naar een goede schoenenwinkel om daar d’r voeten goed op te laten meten.
groetjes titsia