Schoenen voor smalle voetjes

Hallo allemaal,

wie o wie weet welk merk smalle gympjes heeft in maatje 22. Ik heb voor mijn gevoel al stad en land afgelopen en kan niets leuks vinden, prijs is onbelangrijk (uiteraard is er wel een grens hoor!).

Heb al van alles bij d’r geprobeerd, en ze roept nu al bij voorbaat ‘past niet mama’.

Alvast bedankt voor het meedenken!

Groeten Joyce

Als een kindje zulke smalle voetjes heeft, zou ik niet zelf op zoek gaan maar het navragen in een goede schoenenwinkel. Die weten ongetwijfeld de merken die geschikt zijn en als ze die zelf niet verkopen dan kun je de leverancier van zo’n merk bellen of mailen voor verkoopadressen.

Groetekes, Sje

bedankt voor je reactie.
Helaas is er ook in de betere schoenenzaken nauwelijks tot niets te vinden. Heb nu 1 paar schoentjes gezien (soort ballerina’s)’, in een lelijke kleur en passen eigenlijk nog niet echt goed. Sluiten wel aan de zijkant goed aan, alleen bovenop nog wat speling.
Wordt er gek van, want de winterlaarzen worden met dit weer toch wel een beetje warm!

Tip: zoek even op Google op de woorden kinderschoenen smalle voet.
Mogelijk kom je dan een stuk verder.

Groetekes, Sje

Hoi Joyce,
Moppie heeft ook een smalle voet en ik zweer bij shoesme. Nu heeft ze maat 24 en die modellen vind ik echt minder maar ik zag op de website van Omoda twee hele leuke maat 22 en 23 voor een leuke prijs en die vallen echt smal.
groetjes,
Wendy

Kinderen hebben het meest liefde nodig als ze die het minst verdienen…

Gewijzigd door - moppiesmama op 22 Mar 2012 19:14:47

Twins heeft schoenen in breedtematen… misschien is dat iets?

Ga naar een goede schoenenwinkel waar ze haar voet helemaal opmeten. Niet alleen de lengte maar ook de breedte. Marijn heeft ook een smalle voet en ik kan voor hem niet zomaar ergens schoenen kopen en al helemaal niet via internet. Piedro´s zaten Marijn heel goed en mooi. Hij had breedte maat 2.5.

H. heeft ook hele smalle voetjes. Drama elke keer weer om goede schoenen te vinden.

Gisteren op pad gegaan en ik had nog 1 winkel en anders zag ik de bui alweer hangen! De vorige keer ben ik 4!!! plaatsen (en 20 winkels ofzo) af gemoeten voor ik goede schoenen had die EN betaalbaar waren EN leuk waren.
Maar nu ben ik bij Dolcis geslaagd. De eerste twee paren die ik daar vast had. Ik viel bijna achterover. Hush Puppies valt vrij smal en bij Clarks heb je twee breedte maten. F is voor de smalle voet.

Deze twee heeft H nu:

Bedankt voor alle tips! Ik ben uiteindelijk geslaagd voor schoentjes van Develab (hebben dus ook smalle), en converse gympjes in maat 21,5.

We kunnen er weer even tegenaan. Voor de winter ga ik zeker kijken voor schoentjes van Giga, die zijn ook erg smal maar zijn er pas vanaf 23! Hopen dat ze van de winter dus maatje 23 heeft. Afgelopen winter heeft ze maatje 21 gehad.

Nogmaals Bedankt!!!