In januari heb ik schoenen gekocht van Elefant (weet even niet of ik het goed schrijf), fase 1 (onze zoon begon toen echt los te lopen). Nu wil ik graag weer andere schoentjes kopen. Kan ik al naar fase 2 of naar andere schoentjes met een wat stevigere zool? Hoe hebben jullie dat gedaan?
Schoenen van Elefant
Hoi hoi,
Wij hebben moppie toen ze een beetje kon lopen de elefantjes van Van Haren aangedaan met harde flexibele zool. Geen idee wat fase 1 of 2 is maar het gaat hier heel goed op die schoentjes.
groetjes,
Wendy
Geen ervaring met Elephant, maar de eerste schoenen van Colin waren redelijk flexibel. (van Durlinger) Nu (zijn tweede paar) heb ik Ecco sandalen gekocht en die zijn gewoon hard. Gaat prima.
22-12-2009 colin geboren
Ik heb vanmorgen een paar Elefant sandalen voor mijn dochter gekocht.
Daar waar iedereen me de DR VISSER schoenen aanraadde, en die niet te belopen waren, weer terug naar Elefant. Daar had ze haar eerste stappers ook van, en dan nu de sandalen. Ik denk dat je wel gewone schoentjes nu kunt komen, al zijn sandaaltjes het overwegen waard, met deze vroege zomerdagen!
Nee die roze met witte stipjes Van deze lichting had ze haar eerste stappers ook.
Hou zelf niet zo van paars. Haha!