Schoenen met flexibele zool

Julian loopt nog niet, wel goed aan de hand, maar durft niet los. Hij is nog erg onstabiel, met name door de stand van zijn voeten. We kregen van de fysio het advies om stevigere schoenen te gaan kopen, wat éigenlijk nog niet mag nu. Voor Julian dus wèl nodig, zodat hij wat meer stabiliteit ontwikkelt. De zool moet wèl flexibel zijn, dus nog niet een hele harde.

Wie kent merken die schoenen met een flexibele zool in hun collectie hebben? Behalve Shoesme Extremely Flex, weet ik geen andere merken.
Ik hou van een stoere look!

Lilypie Second Birthday tickers

Ecco (wij kopen altijd bij Ziengs). Ik dacht dat het een suf merk was, maar is zeker niet het geval.

Groetjes,
M

Lilypie Fourth Birthday tickers

Wij hadden voor H. schoentjes van Bardossa.
Die hebben ook flex zolen.

En de Elephanten van Van Haren zijn erg goed en betaalbaar!
groetjes,
Wendy

brakkies!!! Heb ze hier ook, zelfde probleem, is bijna 19 maanden en loopt nog niet. Met de brakkies schoenen heeft ze veel meer grip en heb het idee dat het in een paar weken tijd al heel erg verbeterd is. Ze loopt nog niet, maar stond deze week al op een trampoline wat toch niet makkelijk is! zie website www.brakkies.com voor de schoentjes en verkooppunten. Echt een aanrader!

mama1980

Hier ook ECCO fan.
dat waren Dion zijn eerste echte schoenen na de buggyschoentjes.
Je moet er dan even op letten of er Light onder op de zool staat.
Ze zijn soepel en niet stug en geven goede stevgheid aan de hiel.

Bedankt!
@mama1980: ik heb zitten kijken bij Brakkies. Er staat vaak ‘met rubberen zool’ zijn ze dan nog wel soepel dat jij weet?

Groetjes

ja, je hebt de boyz, en girlz collectie, die zijn met harde zolen. Daarnaast heb je de collectie Brakkies, die speciaal is voor de allerkleinsten. Het is een rubberen zool voor de stevigheid, maar je kan ze zo buigen met je handen dus heel flexibel!

mama1980

Je hebt ook nog : jochies. Een beetje vergelijkbaar met de Shoesme schoentjes.
Groetjes Nancy

ik zeg hier shoes me schoenen zijn erf flexibel en mijn zoontje heeft er goed op leren lopen.

Inmiddels Brakkies schoentjes besteld. Komen deze week binnen, dus ik ben erg benieuwd.

Wie weet of de schoentjes van Quick een redelijk flexibele zool hebben?
Er is ook een Toddler variant (=dreumes/peuter) zou dit soepeler zijn?
Die zijn ook zooo stoer!

heb je geen m ogelijkheid om gewoon naar de winkel te gaan?
want er zijn nog al wat verschillen in voetjes en schoentjes

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Doen we ook wel ja.
Online shoppen vind ik ook heeeeerlijk

ja ik ook, maar wat kim zegt, schoentjes koop ik altijd in de winkel. Die moet je echt even gepast hebben. Maten en pasvorm verschillen zo erg per merk!
Hoop voor je dat ze gewoon passen natuurlijk.

mama1980

ja ik snap online shoppen heel goed… maar met schoentjes… kijk hier een beetje ervaring na 4 kids

1 hoge wreef brede voet
2 lange voet, smal en lage wreef
3 meneer platvoet…
4 bijna 1 jaar en uit de zootjes gegroeid…stapt aardig rond op slofjes maar neem ik echt mee naar dure schoenenwinkel voor eerste schoentjes

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

@ Kimmetje: welk merk koop je zoal voor je kindje met hoge wreef? Onze zoon kan nog niet lopen (alleen langs de tafel en heel wankelig aan mama’s handen), en ik koop ook nog geen schoenen voor hem, maar ben wel aan het rondkijken. Nu had ik van zijn neefje schoenen van Shoesme even laten paasen, maar daar komt hij met geen mogelijkheid in.

Ik had voor Dion buggyschoentjes van shoesme en heel erg tevreden en toen kocht ik vorig jaar in de uitverkoop schoentjes voor dit voorjaar en nu kan hij ze door een hoge wreef niet aan !!! balen.

Ik zweer bij Ecco voor een hoge wreef (voor jongens dan, ik weet niet hoe ze voor meisjes zijn)

Oh kijk, Ecco kan ik ook wel eens naar kijken. Balen is dat hè, dan heb je iets leuks gekocht, maar dan blijkt het niet te passen!

borstvoeden.info Tickers

borstvoeden.info Tickers