Schoenen jochie bekend?

Hallo dames heb een vraagje over de schoenen van het met Jochie??
Ken ze niet maar mijn vraag is zijn ze goed en hebben ze die ook in meisjes kleuren wand jochie klinkt niet echt meiden achtig haha.
Kan wel blauwe of bruine nemen maar Romy heeft erg veel rose en dan vindt ik een lichte kleur wel leuker ze zeggen wel dat je niet moet kijken naar de kleur maar hoe ze zitten maar ik vindt als ze er niet leuk uitzien trek ik ze niet zo snel aan tja mijn mening.
Romy en Max hebben nu nog van die baby schoentjes die te klein worden er erg glad worden.
Ze lopen nu 2 weken en moeten echt wat anders iemand nog andere schoenen??

bedankt alvast mama van de wandellende 2-ling.

[/url]

[/url]

Sorry, ken het merk niet. Ik ben erg tevreden voor eerste schoentjes over klavertje 4 (nelson) Heb je in het bruin, roze en zilver in elk geval. Misschien heb je er iets aan!

Groetjes

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Mensen kunnen hier wel allerlei merken gaan noemen maar het wil helemaal niet zeggen dat dat geschikte schoentjes voor Max en Romy zijn. Gewoon naar de schoenenwinkel zodra ze 3 weken los lopen en daar de voetjes goed op laten meten en de juiste schoentjes laten passen. Zelfs tussen die 2 kleine moppen kan nog een verschil zijn in breedte van de voet, hoogte van de wreef etc.

En het merk is dan niet belangrijk als het maar goede schoenen zijn met een goed voetbed en goede steun.

Groetekes, Sje

Tuurlijk, helemaal waar!

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers