Schoen lijmen met secondelijm?

Mijn snowboots zijn aan de zijkanten stuk. zit zo’n rubberen rand weet je wel die is helemaal los (bijna voor de helft van de neus van mijn schoen tot de zijkanten helemaal) het is dus 1 dikke rand die gelijmd moet worden. ik kan niet naar de schoenmaker nu dus vroeg ik me af of ik het zelf kan lijmen.
ik had alleen witte lijm maar bleek houtlijm te zijn achteraf en ja dat bleef natuurlijk niet zitten.
iemand enig idee?

Ik lijm zo vaak schoenen met secondenlijm. Vooral de meiden hebben er in de zomer met sandaaltjes een handje van om die zooltjes los te lopen bij elkaar.

Gaat prima hoor! Alleen niet meteen op lopen en evt. de gelijmde plek even goed op elkaar drukken met een wasknijper ofzo. Of iets zwaars erop zetten.

Groetekes, Sje

het is aan de zijkant en het is alleen daar echt hard. dus als ik er iets zwaars op zet valt dat zware ding er zo af omdat het niet echt stabiel staat ik moet even kijken hoe ik dat doe dan.
oh enne wasknijper had ik net bij die houtlijm gebruikt (haha muts)
en het vervelende was dat het te dik is om een knijper op te zetten.

Is seconde lijm gewoon te koop bij de supermarkt trouwens?

Secondenlijm is in de bouwmarkt te koop maar blokker, hema hebben het ook. En volgens mij de Zeeman ook. Supermarkten zouden het ook nog weleens kunnen hebben op de huishoudelijke afdeling.

Groetekes, Sje

hmm ja de blokker en zeeman en supermarkt zitten hier om de hoek. bouwmarkt niet dus ik hoop dat ik slaag

Ja, hebben ze ook vaak gewoon bij de supermarkt.

Liefs, Anne

Lilypie Third Birthday tickers

Zelfs bij de Action hebben ze die lijm en hij is goed, want ik had bijna voor altijd 2 vingers aan elkaar zitten

Geen lijmklem in huis? Daar kun je ook best een schoen tussen klemmen, werkte hier perfect met een klomp

Wel even iets van een handdoekje ofzo mee-klemmen anders krijg je lelijke afdrukken in je laarzen.

Groetekes, Sje

het is al gebeurd, er zat rubber van de schoen aan mn vingers vasstgelijmd en kreeg bijna mijn duim en wijsvinger niet meer van elkaar af.
was super lijm van de zeeman.
tjonge zeg ben flink in de weer geweest met een schuurspons. rommel…
heb ze gewoon heel hard en lang tegen elkaar aan gedrukt. voelde bijna mn eigen vingers niet meer maar het zit
en dan 2 tubes lijjm voor maar 59 vent