Schoeisel

Hoi allemaal,

Ik weet dat hier meer topics over zijn geweest, maar toch nog even een vraag. Merel is bijna anderhalf en loopt nog niet echt. Ze begint wel te stappen als ik haar handen vast houdt en achter haar loop, maar zelfstandig loopt ze nog zeker niet. Ze heeft nog geen echte loopschoentjes maar van die babyschoentjes (soort van gympen). Ze groeit er nu uit en ik twijfel even wat ik nu moet kopen. Voor die babygympen vind ik haar eigenlijk te groot, maar echte loopschoentjes vind ik nog jammer geld omdat ze nog niet loopt. Of zal dit juist stimulerend zijn omdat ze steviger zijn? Ik weet het even niet. Hebben jullie tips?

Alvast bedankt.

Groetjes Natasja

[img]http://m2.lilypie.com/cWOtp1.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” />

Ik zie op de foto laminaat??
Misschien is het te glad voor haar met de babyschoentjes of sloffen en vind ze het akelig om los te lopen?
Goede schoentjes, in ieder geval waar ze niet mee uitglijd zullen haar wat meer zekerheid geven.
Let wel op dat het schoentje een goede flexibele zool heeft.

Ik heb bij de eerste 2paar schoenen geluk gehad en kon de schoenen in de uitverkoop tegen een leuk prijsje kopen. Misschien dat jou dat ook lukt?
Als ik me niet vergis heeft durlinger nu nog uitverkoop. Het is nog niet warm dus winterschoenen kan ze nu nog wel aan.

Laminaat maakt niet uit, gewoon blote voetjes. Gen loopschoentjes voor ze goed kunnen lopen wordt er gezegd.

En tja wat wil en kun je er voor uitgeven, want ik had voor Dylano buiten al wel stevige schoenen voor hij zelf los liep maar dat was meer voor de warmte buiten, dus niet om te lopen. Zodra ik ook ergens op visite was gingen ze gelijk uit.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Ik zou Merel gewoon op blote voetjes laten lopen. Het is inderdaad wel moeilijk wat je nu moet kopen, omdat ze op de grens zit van wel/niet kunnen lopen. Toch heeft Eva voor binnen ook nog gewoon die slofjes. Dat is net iets warmer en als ze niet loopt, staan ze gewoon leuk. Buiten doe ik haar loopschoenen aan, maar binnen gaan die uit. Ik zou denk ik toch nog (goedkope) slofjes kopen en pas echte schoentjes als ze redelijk loopt. En bedenk dat Merel straks in één keer weg is hoor. Eva liep rond de 16 maanden. Eerst heel onzeker en nu loopt ze alsof ze het altijd al kon. Ze loopt ook echt hard! Dat gaat ineens dan heel snel hoor!

Groetjes Rainbow, trotse mama

En toen was deze mama met een nichtje (4 jaar) naar het cb geweest en stond haar mond open van verbazing… Loopt ze veel op blote voetjes? Of op klompen? Euh … blote voeten wel ja. blablabla…

Kortom: Ze heeft doorgezakte enkels. Dit omdat ze nooit ‘goed’ schoensel in huis aan heeft maar blote voeten/sokken/oid loopt… Nu moet ze via een (hoe heet dat ook alweer… euh … voor aangepaste schoenen) informatie krijgen welke schoenen er het beste zijn etc etc.

DUS IK WEET HET OOK NIET WAT WIJSHEID IS…
*ze hebben meer stevigheid met schoenen… misschien mist Jurian die houvast ook wel op plavuizen?? Maar hier hoor ik altijd geen schoenen voor ze niet goed lopen (ongev. 3 weken…)

@ mini boy

Is het niet zo dan dat nichtje dan als ze schoenen aan had geen goede schoenen met zooltje aan had? of is het echt gekomen door het lopen op blote voeten?

Hier lopen ze allemaal op blote voeten behalve als ze naar school moeten dat zijn het zwarte schoentjes maar heb zelf niet veel kindjes gezien met doorgezakte enkels, en ik weet hoe ze eruit zien, heb ze zelf namelijk ook

Tja ik weet eigenlijk niet waar mijn zus haar schoenen koopt … denk ook wel dat dit er mee te maken heeft. Maar vond het wel een vreemde opmerking dat ze dacht dat ze veel op blote voeten / klompen liep ivm doorgezakte enkels. Je zou toch denken dat dit het beste is … enne op klompen loopt ze nooit maar ooit ook gehoord dat het heel knap is als ze daar op lopen omdat dit best moeilijk lopen is!

quote:
En toen was deze mama met een nichtje (4 jaar) naar het cb geweest en stond haar mond open van verbazing... Loopt ze veel op blote voetjes? Of op klompen? Euh ... blote voeten wel ja. blablabla...

Kortom: Ze heeft doorgezakte enkels. Dit omdat ze nooit ‘goed’ schoensel in huis aan heeft maar blote voeten/sokken/oid loopt… Nu moet ze via een (hoe heet dat ook alweer… euh … voor aangepaste schoenen) informatie krijgen welke schoenen er het beste zijn etc etc.

DUS IK WEET HET OOK NIET WAT WIJSHEID IS…
*ze hebben meer stevigheid met schoenen… misschien mist Jurian die houvast ook wel op plavuizen?? Maar hier hoor ik altijd geen schoenen voor ze niet goed lopen (ongev. 3 weken…)

De mensheid bestaat toch al een stuk langer dan “loopschoenen”,
en zoveel zijn die voeten in al die tijd niet veranderd.
Dus nu zou je opeens door op blote voeten lopen doorgezakte enkels krijgen?

Kan ik me echt niets bij voorstellen.

M.

romy en max liepen met 15 maanden heb ze toen schoenen van jochies gehaald die zijn lekker soepel maar wel een stroeve zool zodat ze niet kunnen uitglijden.
voor de tijd hadden ze ook van die baby slofjes aan maar ze gleeden er steeds mee uit ze hadden een paar dagen die nieuwe schoenen aan en ze liepen door het huis.
dus tja schoenen is idd wel het belangerijkste wat er is daar moet je ook niet op bezuinigen vindt ik.

[/url]

[/url]