Schminken

Hoi,

Sinds kort ben ik heel ijverig met schminken. Doet iemand anders dit ook? Ik heb een boek, maar ik zou het zo leuk vinden om schminkideeën van anderen te krijgen. Hierbij een foto van een buurmeisje dat ik heb geschminkt. Foto’s welkom!!

Groeten,
Nikki (bag lady)
mamma van Kika (9 april 2001) en Puck (3 oktober 2003)

WOW!!!
Jee, dat is mooi zeg Nikki!
Knap!
Hihi, straks ben je niet alleen “bag lady” maar ook nog “schmink lady”

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Wauw, wat gaaf.
Ik wil wel met schminken beginnen.
Wat voor ‘verf’ gebruikt jij?
Ik heb ook een boekje gekocht bij de hema.
Verder in het land van ooit de kunst afgekeken toen ze Lisa ging Schminken.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Super mooi zeg

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

Mooi hoor, ik heb er ook wel eens les in gehad. Hartstikke leuk om te doen he

Ik gebruik verf van Grimas. Dat is echt geweldig spul. Het blijft goed zitten, maar is er ook best goed af te krijgen, je moet alleen wel van die vette reinigingsmelk gebruiken.

Groeten,
Nikki (bag lady)
mamma van Kika (9 april 2001) en Puck (3 oktober 2003)

Nou, het schoonmaken van kindergezichtjes kan ook met luierdoekjes. Dat werkt perfekt. Je krijgt er zelfs de handen van je knutsel man ( zwarte handen) mee schoon.

Ik schmink ook regelmatig, helaas geen foto´s bij de hand.

Voornamelijk carnaval, toneelclub (sinds kort), rond sinterklaas en bij bijzondere gelegenheden koninginnedag en via de buurtvereniging.
Ik heb er geen les in gehad maar gebruik vooral schminkboeken als voorbeeld.

Vorig jaar heb ik met de bonteavond een 10-tal personen geschinkt. Van gewone grime ( dat je niet bleek bent onder de lampen t/m tattoos en alles wat er tussenin zit).

Ik vind het heel leuk om te doen.

Verders ben ik LOTUS ( landelijke opleiding tot uitbeelding slachtoffer) en schmink ik geregeld verwonding van wondjes t/m de bekend shock.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

Ohhhhhh wat mooi zeg!!!

wat mooie nikkie .je kan het goed .en je heb trouwens ook een leuke foto van je dochter er op staan

groetjes marielle mama van
10-10-01