Onze zoon had in het verleden last van berg. NU heb ik daar niets aan gedaan en dat is vanzelf weer over gegaan. Nu zie ik al een aantal maanden dat hij een droge hoofdhuid heeft. HEt is geen roos, want het laat niet los zeg maar. Je kunt het ook alleen zien als je zijn haren opzij doet. NU was ik zijn haren met Zwitsal zonder parfum, omdat onze dochter dat ook gebruikt (nou ja, wij voor haar). Zou het daaraan kunnen liggen? En heeft iemand tips?
Schilfers op hoofdhuid
Is gewoon weer berg. Dat kan tot het 4e jaar aanhouden heb ik weleens gelezen.
Niet wassen met shampoo, ook niet zonder parfum. Alleen wassen met water. En ook geen gel, haarlotion e.d. gebruiken.
Groetekes, Sje
Hier ook heel erge berg gehad en wel behandeld zelfs met speciale shampoo (die stinkt )
Maar ook Dylano heeft het nog kan nog wel een paar jaar duren voor het weg is. is in principe nog steeds berg.
Zo weinig mogelijk met shampoo wassen. ik doe het meestal maar 1 keer per week en volgens mij maakt het weing uit welke shampoo je dan gebruikt.
Liefs Michelle
Jony had dat ook een hele plakkaat.
Ik heb speciale ollie( weet niet meer 123 hoe het heet). s’Morgens en savond erop gedaan 3 dagen lang en tijdens het haren kammen kwamen elke keer stukjes eruit… Laat vanzelf los zeg maar.
greetz Cora
oké, ik wist niet dat het nog steeds berg was (ik ken het alleen als gelig zeg maar). Ik ga het vanaf nu maar 1 keer per week wassen. Dan kan ik net zo goed een shampoo kiezen die wel lekker ruikt, haha, als het toch niets uitmaakt. Gel gebruik ik eigenlijk zelden, dus dat scheelt weer. Bedankt voor jullie snelle reacties.
toen Rico berg had, had ik er baby olie opgesmeerd. daarna liet het kei los, alles zat onder maar na 2 a 3 keer was ie er wel vanaf.