Scheve tandjes

Hallo,

Hier ben ik weer over de tandjes van Jeroen.
Hij heeft inmiddels 2 doorgekomen tandjes (snijtandjes onder), maar deze staan hartstikke scheef, niet een beetje maar bijna als: /\
Is dat normaal, groeit dan vanzelf nog wat rechter? Of horen ze toch eigenlijk wel rechter door te komen?

Groetjes,
Sonja

Dat tekentje wat jij net gebruikte, zo staan Stephan’s voortandjes (ongeveer)

ik heb het mij ook afgevraagd, maar ik hoop maar dat het bij het “grote mensen gebit” wel wat rechter doorkomt.

Groetjes, mamma van Stephan

Gewijzigd door - Bieb op 19 Mar 2005 15:03:05

kaitlyn heeft dat ook,als ze gewisseld hebben kan het goe komen maar zeg maar 1 op de 10 niet zij onze tandarts.dus ik wacht wel af met kaitlyn en anders hebben ze vast wel een oplossing ervoor

Hmmm…dan wordt het over een aantal jaren waarschijnlijk een beugeltje voor ons mannetje…

En hebben Stephan en Kaitlyn het alleen bij de onderste snijtandjes, of bij meer tanden?
(dan weet ik wat me te wachten kan staan bij de rest van Jeroen’s tanden…)

Groetjes,
Sonja

De voortanden (boven) van Lucas kwamen ook schuin door.
De tandarts begon nog niet eens over het duimen maar vroeg of hij ooit gevallen is.
Dus behoorlijk erg.
Zei vertelde dat het nog goed kan komen met wisselen (schijnt dan vaak nog goed te komen).

We wachten maar af.
Probeer wel om het zo min mogelijk te laten duimen, maar dat valt niet altijd mee.

Groetjes Mim

Lilypie 4th Birthday

Bij Stephan zijn het dus ook de voortandjes hoor! (boven, de twee middelste zeg maar)

Hoi Armanda
Volgens mijn moeder houdt dat geen verband samen. Ik was zelf ook heel erg laat met het krijgen van tanden (ook pas rond een jaar), maar was wel weer vroeg met wisselen… nouja we wachten wel af…
Ben wel benieuwd of er “rechte” tanden voor terug in de plaats komen, maar wij moeten nog een hele poos wachten voordat we daar een antwoord op krijgen… Eerst maar eens zijn volledige melkgebit krijgen!

Groetjes,
Sonja

Ha Sonja,

Ikzelf had het als kind precies om. Een prachtig melkgebit. Mijn echte gebit stond (mede door het duimen en de te kleine kaak) in de vorm die jij aangaf en dat heeft me toch 4 kiezen en 2 jaar beugel gekost.
Volgens mij kn je er dus niets van zeggen.

Groetjes,

Marijke