Het zal ook eens niet zo zijn, tweelingzus Julia ligt ook de hele dag scheten te laten. Dat kon ze altijd al goed - in tegenstelling tot boeren, dat kan ze niet - maar de laatste tijd is het einde zoek. Prrrrrrrt, trrrrrrr, fffffff…en meteen komt er dan van alles mee. Haar poep is dun en lijkt ook meer te stinken dan voorheen, een beetje sterker. De poepbroeken zijn talrijk, al zit er steeds maar een beetje in (dat zou je niet zeggen als je aan Julia’s billetjes ruikt door haar luier heen). Ik verschoon me rot. Ik denk dat ze een virusje mee heeft gepikt op het kdv en dat ze misschien een aanzet krijgt tot tandjes. Ze drinkt de laatste dagen slechter en al een tijdje bijt ze overal op. Kwijlen doet ze dan weer niet. Het blijft een mysterie, die scheet-sessies van madam. Ik laat haar maar lekker haar gang gaan. Laatst ook weer bij bezoek hier, mevrouw zat gewoon te kleien. Zelfs toen de burgemeester op bezoek kwam toen ik met verlof was. Niet dat ik zo belangrijk ben hoor haha, ik ben gewoon ambtenaar! Zat ze op schoot: prrrrrrt huppekee! Ik denk toch dat het met de tandjes van Morgan te maken heeft.
Trouwens, jij schrijft altijd zoooo beeldend: ze is net een clown met haar rode neus en brede mond! Ik moet altijd erg lachen om jouw manier van schrijven, alsof je het zo aan ons zit te vertellen!
)
Groetjes Rainbow, trotse mama