Scheten

Ik weet dat dunne luiers bij tanden horen, maar Morgan is ook verkouden en loopt de hele dag te snuffen. Nou ligt ze ook de hele dag flinke scheten te laten en gister moest zelfs de cinababy er weer aan te pas komen.

Zijn dit de tanden, de verkoudheid of een combi van beide. Ik heb zo’n medelijden met het schaapje. Ze eet en slaapt gelukkig wel goed, het laatste wel wat onrustig soms en ze wil soms wat meer kroelen, maar ja ze voelt zich niet lekker. Ze heeft op de dag geen verhoging of koorts, ik houd haar temp wel in de gaten. Oh ja ze blijft ook lachen, het is nu net een clown met haar rode neus en brede lach

Groetjes,

Michèle

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Hi!

Misschien toch ook wel iets van buikgriep??
Dat gaat hier ook erg de ronde…
dat in combinatie met alles misschien.

Hoop dat ze weer snel beter is!

Windjes kunnen ook een gevolg zijn van tandjes. Doordat ze overal op kauwen als tandjes in aantocht zijn, krijgen ze extra bacteriën binnen. Die zetten de darmen extra aan het werk in de vorm van anders-ruikende en dunnere ontlasting en windjes.

Groetekes, Sje

Buikgriep denk ik niet want ze houd alles binnen, eet als een paard, en ze heeft geen koorts. Althans 's avonds een beetje verhoging soms, maar meer ook niet. Niet eens voldoende voor een pcm zeg maar.

Groetjes,

Michèle

dan zal het inderdaad allemaal met de tandjes te maken hebben!!
bij Ainoah is nu net het eerste streepje door van het eerste tandje
Verder is ze nu ook voor het eerst alleen gaan staan in de box! wat een voortgang weer allemaal… trotse mamma!!

Maar beterschap met de kleine verder, hoop dat ze snel snuf vrij is en minder last heeft van dr tandjes!!

groetjes

Morgan doet dat verder nog niet, maar ja die is nog gaan 4 maanden

Ze ligt nu tegen haar vlinders in de jungle (die ligt in de box) te gillen. Ze heeft het goed naar haar zin want ze heeft geen honger meer. Ze komt weer steeds sneller lijkt het. Misschien toch maar wel al met een potje beginnen in januari want ik weet niet hoe ik anders der flessen nog rekken kan. Dames nog tips waarmee te starten?? De een zegt fruit de ander groente en welke???

Start wel even een topic…

Groetjes,

Michèle

Scheetjes komt waarschijnlijk door tandjes en verkoudheid. Hier nog een dame met “valse lucht” Quinty is al een poos verkouden(op en af en met RS tussendoor)en is bezig met tandjes. Door haar verstopte neusje hapt ze meer lucht naar binnen en door overal op te bijten ivm tandjes, krijgt ze ook meer lucht binnen. Dus zou het goed daar vandaan kunnen komen

[img]http://lilypie.com/pic/081009/l73P.jpg" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Pic” width=“60” height=“80” border=“0” />[img]http://b1.lilypie.com/CdX1p2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />

Het zal ook eens niet zo zijn, tweelingzus Julia ligt ook de hele dag scheten te laten. Dat kon ze altijd al goed - in tegenstelling tot boeren, dat kan ze niet - maar de laatste tijd is het einde zoek. Prrrrrrrt, trrrrrrr, fffffff…en meteen komt er dan van alles mee. Haar poep is dun en lijkt ook meer te stinken dan voorheen, een beetje sterker. De poepbroeken zijn talrijk, al zit er steeds maar een beetje in (dat zou je niet zeggen als je aan Julia’s billetjes ruikt door haar luier heen). Ik verschoon me rot. Ik denk dat ze een virusje mee heeft gepikt op het kdv en dat ze misschien een aanzet krijgt tot tandjes. Ze drinkt de laatste dagen slechter en al een tijdje bijt ze overal op. Kwijlen doet ze dan weer niet. Het blijft een mysterie, die scheet-sessies van madam. Ik laat haar maar lekker haar gang gaan. Laatst ook weer bij bezoek hier, mevrouw zat gewoon te kleien. Zelfs toen de burgemeester op bezoek kwam toen ik met verlof was. Niet dat ik zo belangrijk ben hoor haha, ik ben gewoon ambtenaar! Zat ze op schoot: prrrrrrt huppekee! Ik denk toch dat het met de tandjes van Morgan te maken heeft.

Trouwens, jij schrijft altijd zoooo beeldend: ze is net een clown met haar rode neus en brede mond! Ik moet altijd erg lachen om jouw manier van schrijven, alsof je het zo aan ons zit te vertellen! )

Groetjes Rainbow, trotse mama

??? Ik had een clowntjes-icoon ingevuld en nou krijg ik de ‘shocked’…Nog even proberen of zie clown het doet! Die bedoelde ik dus, clown Morgan. )

Tsssss…hij doet het niet!

Ha ha ha dat krijg ik wel vaker te horen ook op mijn blogs op Hyves. Ach ja misschien moet ik maar eens een boek gaan schrijven of zo. Ik heb wel eens met de gedachte gespeeld en een te schrijven uit de gedachte van mijn oudste kat. Hoe zij haar leven moet zien. Van ooit enige kroelpoes tot nu een van zes zeg maar. Wie weet als ik ooit de tijd heb

Enne deze bedoel je?? )

Groetjes,

Michèle

Ships ik heb ook maar 1 clown en die ligt in de box tegen een stel vlinders te gillen… Is ze boos dat ze niks terug zeggen. Nee schat deze zijn van stof en vlinder zeggen uberhaubt niet zoveel. Leert ze nog wel. Ach de tijger maakt wel muziek dus dan moet ze die maar een mep geven…
Eigenlijk zouden we de tweeling eens aan elkaar voor moeten stellen. Kijken wat ze samen allemaal kunnen bedenken. Volgens mij schelen ze ook amper in leeftijd he…

Een van mijn katten komt me nu halen omdat Morgan zo gilt. Ondertussen wordt er weer een slab soldaat gemaakt. Gelukkig kan ze ze neit echt op eten want ik zou er zo doorheen zijn. Oh ja al Julia inderdaad met haar tanden begint en ze heeft moeite met de fles probeer hem eens schuin in haar mond te doen. Is even oefenen en ziet er een beetje dronkelapperig uit, maar morgan kon zo makkelijker drinken want er lag minder druk op haar tanden. Zal trouwens blij zijn als ze door zijn bij haar.

Dat scheelt al 1 ding, dan die verkoudheid nog dan is ze weer helemaal het vrouwtje… Ga haar zo maar weer lekker even in bed leggen. Kan zij bijtanken (morgen en overmorgen natuurlijk naar de oma’s en opa’s) en ik kan nog even wat werk doen. Lang leven mijn baas, ik ben geen ambtenaar ik werk met liften… Wel geweest trouwens.

Groetjes,

Michèle

hier hetzelfde met onze dochtertje van 5 mnd
het is begonnen met verkoudheid , neus verstopt na iedere voeding ontlasting
en scheten laten
daarna begon ze te kwijlen en de hele kont rood
nu dachten wij ook buikgriep want dat had onze andere dochter , maar we waren ook begonnen met bij voeding
op het cb zeiden ze het is gewoon een combi van alles
maar goed je maakt je toch zorgen met zoveel luiers en wat denk je 1080 gr gegroeid .

Oh echt zorgen maak ik me niet, Ze eet heel goed, ze pakt op de dag eindelijk 800cc, en in totaal 980cc ('nachts red ze 200 niet want op dit moment is ze bij 180 onder zijl). Het viel me alleen ineens zo op. En gezien ze dus ook verkouden is vroeg ik me af bij welke dit hoorde. Ik hou alleen wel haar temp goed in de gaten want ze voelt soms goed warm aan, vanmorgen ook, maar temp was 37.2 dus gewoon goed, 's avonds is ie wel wat hoger gister was het 37.8. Maar ja dat wijd ik maar aan de tanden ook. En mocht ie echt heel veel hoger zijn dan krijgt ze een pcm. Misschien vanacht ook want haar verkoudheid breekt niet en ze heeft moeite met ademen door haar neus. Heb wel zo’n apparaatje om haar neus leger te maken, maar dat baad niet want het zit vrij hoog. Heb ook otrivin voor baby’s gehaald maar weet nit zeker wanneer ik dat moet gebruiken, Staat op bij zuigelingen indien nodig, maar ja wanneer is het nodig. Ze heeft moeite met ademen door haar neus, maar tul wil ze wel gewoon en de fles is ook geen probleem. Heeft een van jullie er ervaring mee???

Groetjes,

Michèle

ik heb ook de otrivin baby gegeven 4 maal per dag zowie zo 1 keer voor het slapen
je kan ook luuf balsem voor het slapen gaan op de borst wrijven zo dat ze meer lucht krijgt
hier dronk ze de flessen ook gewoon leeg en geen koorts en hastikke vrolijk
na een paar dagen begon de otrivin te werken en kwam het wat losser te zitten
het neuspompje hielp hier niet

Hmm dat dan maar even gaan doen, zeker voor het slapen gaan van de nacht. Hoewel ik moet zeggen ze slaapt nu al rustiger dan gister. Ik heb een camera in haar kamer dus ik kan het allemaal in de gaten houden. En ze ligt rustig te slapen nu. Gister was het meer met het hoofdje schudden en armen maaien. Oke eerlijk is eerlijk we hadden want drukke dagen gehad en gister en vandaag zijn we gewoon thuis. Dat scheelt ook natuurlijk als je niet helemaal fit bent. Enne neuspompje helpt als het voor in der neus zit, maar het zit wat hoger. Weet precies waar het zit want ik heb de zelfde verkoudheid… Ze heeft hem niet van een vreemde Mamma loopt er ook bij al een kliniclown.

Groetjes,

Michèle

ja leuk he het gaat de hele familie bij langs
maar goed na een paar dagen gaat het wel weer beter
ik heb het nu ook haast geen stem heel handig maar ook lekker rustig haha
fijn voor de feestdagen !!!

groetjes

Ha hah a ik heb die fase van geen stem al gehad, ik was een week weer aan het werk en prompt verkouden. Heerlijk zo’n luchtcirulatie op kantoor. Maar goed we snuffen nu beide. Jammer dat je zo’n kleintje niet kan laten snuiten. Dat zou ook al een hoop schelen.

Enne die verkoudheid en hangerig door de tanden is weer een goed excuus dat ze niet bij jan en alle man op schoot hoefd enne als mamma zegt dat ze gaat slapen niet krijgt van ah nog even we zien haar al zo weinig. Moet je vaker langs komen. Ze gaat NU slapen…

Groetjes,

Michèle