Ik zie door de bomen het bos niet meer of ik doe er veel te moeilijk over dat kan natuurlijk ook.
Dit is ons schema tot gister
8 uur fles
9:15 op bed slapen
10:15 wakker
11 uur fruithapje
12 uur fles
13:15 uur op bed slapen meestal tot 15 uur maar soms ook maar een uur of soms tot 15:30
15 uur de fles of later als ze langer door slaapt
16:30 weer even op bed
17:15 wakker
18 uur fles
19 uur op bed
22 uur fles
Maar toen at ze 4 ijsblokjes fruit. Vandaag heeft ze een heel potje opgegeten. En dat is heel wat meer als 4 ijsblokjes maar ging er makkelijk in. Die had ik gehaald om te kijken hoeveel ijsblokjes er in een potje gaan. En nu had ze dus om 12 uur nog lang geen zin in de fles. Ik heb de fles nu om 12:45 gegeven en ze heeft 100 ml gedronken en om 13:20 op bed gelegd. Ze was om 14:50 wakker en ik heb haar eerst even in de box gelegd maar daar was ze het niet mee eens ze krijgt normaal de fles. Ik heb haar 60 ml diksap aangeboden en een kwart liga koekje. Die heeft ze voor de helft opgesabbelt en ze heeft 40 ml diksap opgedronken. Ze ligt nu gezellig te babbelen in de box en kan ik snel even dit bericht typen. Ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen. ik heb 1 blokje wortel liggen ben gister voor het eerst met groente begonnen en die ga ik denk ik maar om 16 uur geven anders zit ik met haar slaapje in de knoei. En dan om 18 uur weer een fles en hopelijk drinkt ze die dan wel weer goed leeg en niet maar een beetje.
Gaat het zo een beetje goed of wil ik te veel in 1 keer en had ik gewoon het flesje om 15 uur moeten geven en dan om 16 uur een beetje groente en dan om 16:30 op bed en om 18 uur weer de fles. Had ik gewoon om 12 uur een flesje moeten geven zodat er niet zo weinig tijd er tussen zat met de fles van 15 uur. Maar ze drinkt al een paar dagen haar flesjes niet meer helemaal leeg dus ik dacht ik kan er beter 1 weg laten dan drinkt ze de andere misschien wat beter leeg. De meeste laten dan de fles van 22 uur weg maar als ik de laatste fles om 18 uur geef dan is het wel een hele lange ruk tot de volgende morgen. ik moet denk ik de fles van 18 uur wat later gaan geven maar ja hoe doe je dat. Dit schema zit er wel heel goed in met haar slaapjes en het aantal flessen.