Dames,
Het schema van Nora heb ik nog niet helemaal rond, dus ik heb jullie hulp even nodig.
Nora wil de laatste week geen fles meer 's avonds. Ze laat echt meer dan de helft staan.
Daarom heb ik het volgende schema:
's morgens als ze uit bed komt een boterham, dan heeft ze tussen de middag ook nog een boterham, en 's middags een fruithap. Rond etenstijd krijgt ze groetehap. Dan de laatste paar dagen doen we haar dan op bed en maken haar wakker rond 19:30 voor de fles. Deze neemt ze niet helemaal. Tussen de maaltijden door krijgt ze flink wat diksap omdat ze anders erg last van obstipatie krijgt. Zo ongeveer 400 ml aan diksap.
Gisteren was het zelfs zo dat ze de heleboel eruit heeft gegooit. De fles die nog halfvol zat kwam eruit, inclusief het groente potje. Het kan zijn dat ze zo moe was dat ze van vermoeidheid alles heeft overgegeven. We hadden gisteren een drukke dag.
Moet ik nu de boterham van 's morgens vervangen door alsnog een fles te geven? Of moet ik nu gewoon stoppen met flesvoeding?
Ze heeft wel heel goed geslapen vannacht. Ze eet en drinkt zoveel als ze wil, als ze geen zin heeft of vol zit, krijg je er echt niets meer in!