Schema 7 weken

Onze dochter is 7 weken. Ze heeft nu sinds een week een schitterend ritme.

1. 700
  2. 1100
  3. 1500
  4. 1900

Nu wil ik graag de laatste fles een half uur vervroegen, want dan kan mijn man de laatste fles ook een keer geven. Het cb vond het nog te vroeg, maar volgens mij is het net wie je het vraagt. Ik weet ook niet of ze het redt hoor, maar dacht om langzaamaan het wat te gaan vervroegen. Wat denken jullie.

Natuurlijk moet dat kunnen. Ik/wij maakten onze dochter ook atijd 22.20 a 22.30 wakker voor de fles. Dan kon ik zelf om 23.00 ook plat liggen.
Je kan het altijd proberen toch! Als je het niet probeerd dan weet je het ook niet.

Succes!

Hoe zit het dan met de bloedsuikerspiegel.

Geen probleem! Onze jongste dronk met 2,5 maand al 4 flessen. Ze kreeg tussen 21.30 en 22.30 de laatste en ik moest haar 's morgens wakker maken voor haar fles. Dat deed ik tussen 8.00 en 9.00 uur.

Groetjes

Over het bloedsuiker hoef je niet over in te zitten. Het zou een “groter” probleem zijn als je om 19.00 al de laaste fles al geeft. Dan heb je wel meer kans dat het bloedsuiker van je kindje te laag wordt.

Succes vanavond, laat je man/vriend lekker genieten van het geven van de “laatste” fles

Inderdaad, helemaal geen probleem.
Hier krijgt de jongste vanaf het begin afaan om 22u de laatste fles.
Dat was/is gewoon zijn ritme.

lekker, ben op tijd naar bed te gaan.
Bedankt voor jullie reacties!

quote:
Inderdaad, helemaal geen probleem. Hier krijgt de jongste vanaf het begin afaan om 22u de laatste fles. Dat was/is gewoon zijn ritme.