Scheiden

Ik moet er even over praten.
Mijn man en ik hebben besloten om te gaan scheiden.
Toch doet het pijn, maar we kunnen niet met maar ook niet zonder elkaar.
Het gaat al een lange tijd niet goed en met de komst van Ryan zien we allebei in dat we toch niet de personen zijn die we dachten te zijn.

We zijn nu nog niet eens 1,5 jaar getrouwd en Ryan is nog geen 7 maanden.

Ik zie er wel naar uit om lekker op mezelf met Ryan te wonen en mijn eigen leventje te leiden, maar aan de andere kant moet ik wel weg uit het huis waar Ryan geboren is.

Het is zo tegenstrijdig allemaal.
Het ene moment denk ik waar zijn we mee bezig en het andere moment denk ik jippie lekker op mezelf.

Nooit gedacht dat ik mijn eigen weg zou gaan.
9 jaar van mijn leven heb ik met mijn man gedeeld en dat is binnen een paar maanden voorbij.

We hebben het nog tegen niemand vertelt vandaar dat ik ook niet teveel hier op in ga.
Ik wilde gewoon even mijn hart luchten.

pfffffffff

weet niet wat ik moet zeggen moeilijke keus

sterkte

groetjes bianca,dylan en kaitlyn

Lieve mama van Ryan,

Ook ik weet niet wat ik zeggen moet…
Ik wens je veel sterkte en kracht toe!
Veel liefs, Brenda.

Sterkte…

Groetjes Mim

he wijffie, da’s geen mooi nieuws, jammer dat het zo kan lopen in een leven, ik wens je wel alle geluk in de toekomst samen met die mooie zoon van je!

groetjes, kim,mama van Sofie en Victor

Hoi.
Pffff.Moeilijk probleem.Maar ik sluit me bij de woorden van Kim aan.Gelukkig is Ryan nog niet zo oud dat hij het bewust gaat meemaken,maar toch…
Groetjes Eljada

Jakkes, dat zijn geen leuke berichten…
Mijn ouders zijn zelf ook gescheiden, alleen waren mijn broertje en ik al 12 en 18 jaar, dus het was voor ons gemakkelijker.
Maar is het geen optie om een tijdje apart van elkaar te gaan wonen, voor bijvoorbeeld 3 maanden ofzo??
Dan kunnen jullie zien hoe het gaat, of jullie zo verder willen.
Het zal wel een dom idee van me zijn, sorry…
We wensen je heel veel sterkte de komende moeilijke tijd.

Een knuffel van een trotse vader!!

Tsja, wat de anderen zeggen heb ik ook zo ongeveer allemaal gedacht net nadat ik je berichtje las.
Ik wens jullie in ieder geval heeeeel veeeel sterkte en vooral geluk!

Liefs, Bianca

he jeetje dat zijn vervelende dingen een mens hoopt dat het zich zelf nooit gebeurd, naar ja het gebeurd wel… is het echt na de geboorte fout gegaan? want pfff is ook heel wat ouders worden… wens je heel veel sterkte snap dat het een heel dubbel gevoel moet zijn

Tries

Liefs Tries

Heel veel sterkte voor jullie allemaal!
Het is niet makkelijk allemaal…
Veel sterkte…

Daantjuh, Jan en Robin

Suc6… maar bedenk wel, dat het geen ramp hoeft te zijn, scheiden. Klinkt misschien een beetje stom van mij en het is natuurlijk ook absoluut niet leuk, want je hoopte gelukkig te kunnen zijn met de man, die ook nog eens de vader van je kind is, maar je krijgt nu wel rust… En dat is toch wel erg prettig. Houd dat voor ogen en ga er aan onder door meid. Sterkte!

groetjes Monique

Bedankt allemaal voor de lieve woorden.
Mijn man en ik hebben veel gepraat en gehuild, maar we zijn toch tot de conclusie gekomen dat we ons huis gaan verkopen en dan allebei apart gaan wonen.
We gaan nog niet scheiden, maar we nemen wel even een pauze.

Misschien hebben we dit wel nodig en bloeit straks alles weer op en zijn we weer verliefd als nooit tevoren.

Het is wel een hoop geregel en de een zegt dit en de ander zegt dat.
Ik heb het gisteren aan mijn ouders verteld (die zijn na 26 jaar gescheiden) en ze werden er allebei wel stil van.

Mijn pa wilde gelijk weer van alles regelen en ik kon bij hem gaan wonen.
Wel lief hoor, maar ik ga lekker op mijn mezelf wonen met Ryan natuurlijk.

Had echt nooit verwacht dat wij uit elkaar zouden gaan. We hadden altijd zo’n goede relatie.
Niemand had het verwacht.

Nu moeten we het al onze vrienden gaan vertellen en daar zie ik als een berg tegenop.

Bedankt allemaal voor het luisteren.

Groetjes

Het is natuurlijk een hoop geregel en gedoe allemaal, jakkes.
Maar wel lief van je vader om bij hem te mogen wonen. Ik moet er zelf ook niet aan denken hoor, weer “thuis” te wonen.
Maar goed nogmaals heel veel sterkte en we hopen dat die pauze jullie allebei goed doet.

Een knuffel van een trotse vader!!

Heel veel sterkte!!!

Annemieke

ik wens je heel veel sterkte
en kop op

veel liefs marielle trotse mama van tanja

Heel veel sterkte de komende tijd en ik hoop dat jullie allemaal het geluk weer kunnen vinden. Is het niet bij elkaar, dan alleen.

Liefs Kristel