Schedeloperatie ;-(

Hallo

gisteren zijn we voor onderzoek in het Sophia ziekenhuis in R’dam geweest, omdat de voorhoofd schedelnaad van onze zoon te vroeg was gesloten. Op het CB hadden ze het in juni al gezien, en onze kinderarts heeft ons bij eerstvolgende bezoek (in aug) doorgestuurd naar R’dam. Gisteren de hele dag onderzoeken gehad en nu blijkt dat hij moet worden geopereerd. Een flinke schok, want wij dachten dat het niet zo erg zou zijn. Zeker gezien de kindjes die we in de wachtkamer zagen. Klinkt stom, maar dan valt het qua uiterlijk van onze zoon wel mee.

Mijn vraag is of iemand ervaring heeft met zo’n operatie bij zijn/haar kindje? Ik heb al gezocht in oude topics, maar ik weet niet of die personen die er toen over schreven, nog actief zijn op het forum.

Groetjes!

Baby geboren

Hoi mama van je mooie zoon. Nee sorry ik kan er niet over mee praten.
Maar wil jou/ jullie heel veel sterkte wensen.

Groetjes

Hoi
ook ik heb er geen ervaring mee, maar wil jullie heel veel succes wensen.
Wat naar voor jullie, maar ik ken een meisje (nichtje van mijn ex) die heeft hetzelfde gehad, en ze is nu een hele vrolijke kleuter. Als ik ze nog in ‘mijn bestand’ had, had ik ernaar gevraagd, maar helaas
Liefs, Boukje

Lilypie First Birthday tickers

Sorry ook geen ervaring. Maar kan me voorstellen dat je wel graag wat ervaringen wilt horen. Ik kan me voorstellen dat jullie geschrokken zijn. Heel veel sterkte de komende tijd.

Jeetje wat zullen jullie geschrokken zijn. Ik weet dat het dochtertje van mijn ex-collega dat ook had, maar ik ben daar weg gegaan voordat de operatie daadwerkelijk had plaatsgevonden, dus kan je er helaas ook niets over vertellen. Net zoals de rest wens ik je heel veel sterkte! Hopelijk valt het allemaal reuze mee straks.

mama1980

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker