Sarah steeds plat op haar gezicht valt

Arm schaap, ze doet heel raar namelijk gaat op handen en voeten staan of in de kruiphouding en zakt zomaar ineens door haar armen heen, plat op het gezicht op het laminaat.

Oh jee. Moet ze huilen als ze op haar gezicht valt of vindt ze het een leuk spelletje?

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

He wat maf. maar wat mriek zegt is het een spelletje of vind ze het echt niet leuk, want dan kun je misschien aan een kinder fysio wat oefeningen vragen voor der.

Groetjes,

Michèle

Nee ze huilt heelt hard, maar even troosten en dan is het alweer vergeten, is alleen wel sneu.

Misschien even aankaarten bij het cb en een verwijzing naar de kinderfysio vragen voor wat oefeningen om der armen wat sterker te maken.

Groetjes,

Michèle

ik denk zelf gewoon dat het bij het oefenen hoort hoor hier is dim ook druk aan het oefenen voor kruipen, eerst duwde hij zichzelf alleen met zijn handen naar achteren, nu gaat hij ook wel eens op zijn knien en dan lanceert hij zichzelf door de kracht weleens naar voren, ja dan val je plat op je gezicht en dat doet zeer,… volgens mij hoort dat er gewoon allemaal bij,… laat haar anders dan lekker oefenen op een vloerkleedje ed valt ze iets zachter

hahaha
ik open Wist je dat…
ben een dagje wezen shoppen, had vanmorgen een topic aangemaakt en ik lees "Sarah steeds plat…"
Ikke denken: Huh, heb ík dat geplaatst??

Maar deze Sarah zit gelukkig stabiel. Heel af en toe gaat ze om. Met haar wang tegen de spijlen van de box. Of laatst, met haar koppie op de plavuizen. Oei. Maar er kwamen twee tranen en het was weer goed.

Tja, ‘met vallen en opstaan’ is het toch?

Lilypie First Birthday tickers

Ach ja daarom, ik vind het ook niet erg hoor.
Ze is wel erg sterk dus ik denk idd dat ze zich naar voren lanceert, het is wel grappig om te zien hoe ze er soms bij zit.