Sanne vandaag heeft pony gereden

Vanmiddag heeft sanne op de pony die bij mijn vader op stal staat gezeten. Ze vond het volgens mij erg leuk. Hing helemaal voorover om de pony (dusty) te aaien. Er is ook een foto gemaakt die ik jullie niet wilde onhouden.

Ook heeft ze vandaag voor het eerst in de autostoel gezeten. OOOOOh wat ben ik trots op die kleine meid hoor

Liefs van een naast haar schoenen van trots lopende mama

Gewijzigd door - Kimmetje op 29 Jan 2004 13:03

Ooh wat leuk zeg!!
Jammer dat de foto’s het hier niet doen.
En op je club kon ik ook al niet komen
We zijn wel heel benieuwd naar de foto’s

Een knuffel van een trotse vader!!
Papa van Shakira (24-12-2002)

Normaal gaat het allemaal goed, ik zal even uitzoeken waarom het niet lukt.
Ik hoop jullie snel de foto te laten zien.

groetjes van een computerkluns

Geeft niet joh, maar we zijn wel benieuwd naar de foto’s echt waar!!!
Je bent er zo enthousiast over!!

Een knuffel van een trotse vader!!
Papa van Shakira (24-12-2002)

We hebben gewoon even geduld!
Het lukt je straks of morgen vast wel!
Ben ook benieuwd hoor

Groetjes, Bianca, mamma van Stephan

ja idd ben ook benieuwd wel leuk dat ze het leuk vind

komt omdat je foto op een communitie staat die alleen toegankelijk is voor leden en tja dan kan je wel linken maar dat heeft geen nut, wij kunnen het dan echt niet zien

groetjes,
Kim,mama van Sofie en Victor!

Het is gelukt, jippieeeeeeee
En Kim vanaf vanavond mag iedereen komen kijken bij de communitie. Ben er pas mee begonnen en ben er nog een beetje mee aan het experimenteren.http://groups.msn.com/DagboekvanSanneKristelenFrans

Liefs Kristel

hoi kristel
ik heb op je site gekeken maar in foto album stond niks in was leeg ik heb wel de kalender bekeken erg leuk

gr marielle mama van tanja

Hoi Kristel,

Leuk hoor, die foto!
Alleen beetje klein, maar wat maakt dat uit. Ga gewoon ff met mijn neus op de computer zitten
Wel grappig hoor, zo’n ukkie op een pony!

Groetjes, Bianca, mamma van Stephan

Marielle en Bianca,
Het fotoalbum is nog niet ingedeeld dus staat alles nog bij afbeeldingen. Kijk maar eens bij het dagboek van sanne. Hebben jullie nog tips? Ik houd me echt aanbevolen.
In iedergeval bedankt voor het bezoekje aan ons dagboek.

Liefs Kristel

Dank je wel Kim, hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Wil graag leren om het ook goed te doen. Je bent een kei.
Heel veel knuffels
liefs Kristel

wat je had genomen was de thumbnail, ik ben gewoon naar je site gegaan en heb daar de foto opgezocht, op de foto zelf geklikt, de eigenschappen geselecteerd en gekopiereerd en die hier in jou bericht geplakt,( dit kan natuurlijk niet iedereen maar ikke wel ook in jou berichtje dus) dus vandaar dat ie nu netjes in jou berichtje staat

groetjes,
Kim,mama van Sofie en Victor!

Ooh gaaf!
Nu staat ie er in het groot!
Leuk hoor!

Liefs, Bianca, mamma van Stephan