Over het algemeen was ik best tevreden over onze ha maar vanochtend is daar verandering in gekomen.
Al 2 weken heeft Sanne last van een vreselijke luieruitslag. Alles geprobeerd, want we hadden er al veel ervaring mee. Nu is het zelfs zo dat het zich uitbreidt naar de buik. Sanne slaapt heel slecht, ik lig nu al 2 weken op de bank zodat Frans niet wakker word van Sanne. Ik heb het nu lang genoeg aangezien, sanne moet huilen als ze plast en poept want dat doet vreselijk zeer. Ik heb dus vanochtend de HA gebeld voor een afspraak. Ik kreeg het toch niet voor elkaar. Ik kwam niet verder dan een telefonisch consult van de assistent. Nu hebben ze wel een receptje uitgeschreven wat ik vanmiddag kan ophalen maar toch… Ik wilde erg graag dat hij even keek. Vanuit mijn keuken kijk ik zo op zijn praktijk. Dus het is echt geen moeite.
Ik baal echt als een stekker. Ik weet dat het een beetje een warrig verhaal is, maar ik vind het echt erg. De assistent vertelde mij dat de dokter het al druk genoeg had. Want iedereen wilde voor de feestdagen nog eventjes zijn pijntjes laten zien. Toen ik boos zei dat ik daar niets aan kon doen en dat vooral mijn dochtertje van anderhalf daar geen boodschap aan had antwoorde ze dat ik maar moest wachten hoe het recept werkte en als dat niet ging moest ik maar bellen voor een afspraak. Want dan was het zeker iets anders dan de gewone uitslag. Nu vraag je me wat…
Als ik de HA tegenkom, (woont verdorie hier tegenover en is bevriend met mijn schoonouders) dan kan hij wat van mij verwachten
maar goed m’n hart is weer gelucht en ik houd jullie op de hoogte want hier blijft het niet bij.
Liefs Kristel