Sanne loopt!

Vrijdag j.l. was het eindelijk zover.
Frans en ik zaten te kletsen in de woonkamer en vanuit mijn ooghoeken zie ik Sanne in de keuken opstaan en ze liep zo naar ons toe.
Jeetje, wat een belevenis.
ze bleef ook lopen. Ze begon om 18.45 uur en ze wilde niet geknuffeld worden of opgepakt.
Ze wilde alleen maar lopen. Om 19.30 ur heb ik haar toch maar opgepakt en naar bed gebracht, ze was echt doodop. Nu is het dus dinsdag en ze loopt steeds meer. Wat is dat wennen zeg, en wat is dat toch mooi. Die schoentjes te horen tikken op de vloer en de lach die ze constant op haar gezicht heeft.
Het zat er natuurlijk al heel lang aan te komen en ze werd er ook echt chagerijnig van. Zondag zijn we naar Assen geweest (dat is is zit van 2,5 uur heen en 2,5 uur terug) en ze begon ook woordjes te oefenen.
Opa en vis en Dit. Wat gebeurd er toch weer veel in het leventje van onze dochter.
En wat zijn we trots op haar.

Liefs Kristel

joepie, go sanne go sanne, niet weglopen he!! wel bij mama blijven!

groetjes Kim, mama van

en

Gaaaaaf!!! Leuk is dat hè, zo’n kleintje de wereld zien verkennen op van die kleine, parmantige beentjes .
Nu maar achter haar aanrennen, haha!
Ik weet nog wel dat ik er al snel achter kwam dat Stephan nu ook GROTER was doordat hij liep. Hij kon dus veeeeel beter overal bij
Geniet ze!

Groetjes, mamma van Stephan

Tja, dat klopt. Sanne is ineens een echte peuter geworden. Gewoon van het een op het andere moment. En natuurlijk heeft ze al de nodige blessures opgelopen. Als ze opstaat zonder hulpmiddelen duikt ze soms voorover. plat met haar neus op de grond. Zielig, maar zo moet ze het wel leren.

Liefs Kristel

Wat leuk, en wat is dat een grote stap. Dat ze dat zo ineens doorhad, en dan ook door bleef lopen! niks 1 stapje en dan weer zitten, gewoon doorgaan! En dan ook al oefenen met woordjes. Heel veel plezier ermee hoor, en idd nu nog meer wegzetten, en pleisters inslaan

groet
Mo

The surest sign that intelligent life exists elsewhere in the universe
is that it has never tried to contact us.

Ooooo gefeliciteerd hoor, echt mega tof ! En yep, ze zijn meteen een stuk groter. Vond dat kinder getrappel ook al meteen zo knus klinken, Evianne liep net ( hahaha een uurtje of zo ) ging ze meteen rennen van gekkigheid. Hield niet meer op. Hahaha leuk he. Succes hoor en veel plezier

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Goed hoor! Is toch zo koddig om die kleintjes te zien wankelen.
En is het gemopper nu over?
Ik weet nog dat Lucas niet te genieten was.
Die heeft er lang overgedaan en heeft ook net zo lang gemopperd!

Groetjes Mim

Lilypie 4th Birthday

Hieper de piep hoera Sanne loopt!!
Gefeliciteerd meisje en dat je nog maar vele kilometers mag lopen.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & van uk nummer 2 (02-12-'04 uitgerekend).

Hihi, ik zie het al helemaal voor me: ‘kom eens bij mama’, nee, mevrouw gaat liever wat heen en weer lopen!

En ook nog zoveel woordjes tegelijkertijd.

Hartstikke goed van je Sanne!

Groetjes Carola 04.09.1972, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003