Sanne is weer beter

Hallo allemaal,
Sanne is weer beter, Jippie. Ze kruipt weer ,luid roepend, door de kamer en geeft weer heerlijk commentaar op haar manier.
Het zonnetje is weer opgegaan.
Toen ze net weer wat beter werd, was ze vreeeeslijk lastig. Natuurlijk al die aandacht gehad de hele week en tja, voor minder deed onze dame het niet meer.
De hele dag zat ze boos te “hummen”( ik hoef jullie niet uit te leggen hoe dat is).
Maar na een paar dagen doorzetten is alles weer bij het oude. Allen kletst ze nog meer, maar dat vind ik wel gezellig.

Liefs Kristel

gelukkig is ze weer beter
vind het ook niks hoor als ze ziek zijn

Hoi Kristel,

Fijn dat ze weer beter is!!
En ja, leuk hè, dat ze dan eerst even heerlijk vervelend zijn, haha!!!
Wel grappig trouwens dat ze nu meer kletst. Gezellig hoor!

Groetjes, mamma van Stephan

Dat kletsen is idd super gezellig, maar ze begint nu ook steeds harder te “praten”. Eerst brabbelde ze echt heel lief en zachtjes en serieus. Nu gilt ze het uit van de lol en zijn we blij dat er zoiets als ondertiteling bestaat. Ook met elkaar praten word steeds moeilijker. Ze zit er met haar rebbeltje steeds doorheen. Helemaal geweldig.

Liefs Kristel

Haha!
Leuke opmerking van die ondertiteling. Heeeeeel herkenbaar hier
Wij waren natuurlijk helemaal niet gewend dat Stephan veel kon zeggen (tsja, die paar woordjes…) maar nu kletst hij opeens de oren van je hoofd af joh! Haha!
Echt, af en toe…(zucht) Vooral tijdens het eten is meneer er goed in, of als je een tv programma aan het kijken bent en hij dus in de gaten heeft dat je even wat minder aandacht voor hem hebt
Maar ik vind het echt helemaal te gek hoor!!!
Je kan gewoon hele gesprekken voeren nu, waren we helemaal niet gewend.

Groetjes, mamma van (kwebbelkous )Stephan

P.S. Armanda, volgens mij zei jij laatst dat 1 van jouw kids had gezegd dat je dikke billen had ofzo??
Nou, ik moest aan je denken hoor vanmorgen.
Steef staat achter me, slaat met zijn handjes (zacht hoor ) op mijn billen en zegt:
Dikke billen, dikke billen!!
En een lol dat ie had!!!
Tsja,…helaas kon ik hem geen ongelijk geven

Gewijzigd door - Bieb op 06 Apr 2004 12:41:28

Hoi Kristel.
Lekker hoor zo’n teutebel!
Ik moet zeggen dat Iris nog niet zoveel zegt.
Gisteren zaten we in de auto,en mijn man drukt per ongeluk op de claxon.Begint Iris te zwaaien en te roepen daaaah(dag).Wij helemaal in een deuk natuurlijk,en nog een keer toeteren.Weer; Daaaah!hihihi.
En ze zegt ook overal ja op als je haar een vraag stelt.Kun je ook hele grappige dingen mee doen.
Groetjes Eljada.
P.s. Fijn dat Sanne weer beter is.