Dag Dames en heren,
Vandaag om 12.01 is onze dochter Sanne geboren.
Gisteren om 11.30 ben ik gebeld door het ziekenhuis dat ik mocht komen om ingeleid te worden. Om 13.00 uur waren we in het ziekenhuis en rond 15.00 uur kreeg ik gel om ingeleid te worden. Daarop begon het wel wat te rommelen. Diverse keren aan het ctg gelegen die dag/avond. Om 22.30 aan het ctg gelegt. Sanne was zeer onrustig, hoge hartslag en dan weer rustig uiteindelijk om 3 uur van het ctg (eindelijk). Om 4 uur aangegeven dat de weeen opgang kwamen, maar het waren niet de goede weeen, dus advies probeer te slapen, (hahaha wat een grap). alles bij elkaar 2 uur geslapen vannacht.
De hele ochtend geen echt goeie weeen gehad. Uit eindelijk om 9.30 uur weeopwekkers gekregen. en 3 cm ontsluiting. Door het infuus kwamen de weeen echt goed op gang. Om 11.30 had ik 5 cm onsluiting, maar de weeen waren niet meer te houden. Om 11.45 aangegeven dat ik ze niet meer tegen kon houden, toen de verloskundige weer keek tijdens een wee had ik 7 cm, maar tijdens de wee was het in een 10 cm. En maarliefs 2 persweeen later had ik mijn kleine meid in mijn armen. Met de volgende score 10, 10,10. Dus ik ben een zeer trotse moeder en manlief een zeer trotse vader.
Om 15.00 uur weg uit het ziekenhuis.
Danielle heeft zeer goed gereageerd op Sanne. En heeft haar al redelijk wat kusjes gegeven en veel geaaid.
Groetjes Corina
Zeer troste moeder van Danielle en Sanne