Sanne al veel "praat"

Sanne lult me echt de oren van het bhoofd. Erg gezellig.
vanochtend nam ik afscheid en mevrouw had het te druk. Dus ik zeg mama gaat weg hoor. Krijgt mama een kus. En Sanne komt met de armpjes wijd open naar me toegelopen en zegt “mama kus”. Ook kan ze de naam van dat jongetjes zeggen. Gisteren wees ze naar hem en zei zijn naam. En zoveel andere dingen.
Volgens mij zegt ze veel meer, maar verstaan we dat gewoon nog niet zo goed.
Erg grappig.

groetjes Carolien

[img]http://lilypie.com/pic/2010/02/05/QLnj.jpg" width=“100” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie - Personal picture” />[img]http://lb2m.lilypie.com/eI7Ep1.png" width=“200” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” />

Genieten he!

Heel knap van Sanne!

Hier nog zo’n kletskop. Ze komt steeds meer met twee woorden zinnen, zoals mamma pakken en poesje eten.

Ik vind het heerlijk, elke dag weer en paar nieuwe woorden erbij! En 's ochtends hoor ik haar oefenen in bed.

liefs

Lilypie Second Birthday tickers

Wat leuk!!
Hier begint Dani nu ook steeds meer woordjes te zeggen. Nog niet allemaal even duidelijk, maar ik weet wel wat hij bedoelt.

Ik hoor hem ook voor het slapen gaan en bij het wakker worden al hele verhalen vertellen. Hier overigens nog echt losse woordjes hoor, maar het worden er wel steeds meer.
Ik vind het ook super gezellig.
Geniet er maar lekker van Carolien!

Gezellig hè?

Geniet ervan!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Knap hoor van Sanne, is zo gezellig, en je snapt ze steeds beter
Hier buiten papa en mama en nee en ja nog steeds niets

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Hier ook zo’n klessebes. Hallo kikkie is het nu 's morgens, dan zegt ze de kat gedag. Mamma uit en mamma op zijn erg populair. Ook oh eten en hmmmm lekker als we aan tafel zitten en verder heel veel onverstaanbare verhalen.

Groetjes,

Michèle

Goed zeg, dat Sanne al twee woordjes zei! En dat ze de naam van dat mannetje wist! Eva gaat ook steeds meer zeggen. papa, mama, bal, zitten, daar, jas, alsjeblieft (=asj) en laatst zei ze GORDEL. Die hebben we daarna niet meer gehoord, maar ze gaat woorden na zeggen en ik weet steeds beter wat ze bedoelt. Als ze wil drinken of eten loopt ze nu naar het aanrecht en wijst, zo van: pak eens even wat mama! Grappig hoe ze zo kletsen op hun manier. Bij Eva zijn het wel nog losse woordjes.

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie In verwachting Ticker

Nick kletst er ook aardig op los, iedere dag bijna nieuwe woordjes. Zo lief.
maar net wat Michelle zegt, niet alleen gezellig maar ook ozo handig. Je weet zoveel meer wat ze nu eigenlijk bedoelen en willen. Geeft hier meer rust. Het jengelen is echt voorbij…

Groetjes Bianca

Wat leuk…

Ik hoor Jurian momenteel veel tette zeggen… of hij daar nou mijn naam mee bedoelt? Lizette. Ik weet wel dat wij bewust die naam niet gebruiken als ouders tegenover elkaar … maar je ziet natuurlijk ook vaak andere mensen die het wel weer zeggen. Of neefjes/nichtjes die Tante Lizette zeggen … Dus misschien bedoelt hij wel mij …

Lilypie In verwachting Ticker

Nee mini-boy hij bedoeld je tettert te veel
Nee zonder dollen, ik denk wel dat hij jou daar mee bedoelt, wat je zegt andere noemen je wel bij je naam.
Kijk Dylano zegt nee, maar kan ook goed zijn dat hij rené bedoeld, want zo noemt madelon hem natuurlijk. ga maar gissen

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

@ mini-boy Morgan had het steeds over Amma En wij snapte haar maar ook niet tot ze een foto van mijn moeder zag en weer heel duidelijk amma zij. En ook tegen mijn schoonmoeder zegt ze amma. Wij weten dus nu dat het Oma is wat ze bedoeld. Misschien moet je Jurian een foto van jou laten zien en kijken wat ie dan zegt weet je of tette jij bent of iets anders.

Groetjes,

Michèle

Wat goed van Sanne en gezellig.

Liefs

Wat leuk , zeg en gezellig!!
Hier nog steeds maar 5 woorden oid.
Hij heeft wel vaste ‘klanken’ voor bepaalde dingen.
Zo zegt hij tegen iedereen amma, en is het gewoon een manier om te roepen.

Verder kan hij heel goed duidelijk maken wat hij wil, dmv wijzen en klanken.

Liefs, Anne

Kikker is favoriet, ze heeft een hele grote kikkerknuffel op haar kamertje en roept KIKKER. verder, drinken, mama, papa, Bo (onze hond) cracker, trekker, lekker, mama kus, bal, bah, en ook heel vaak kaka wat dat is geen flauw idee.
En heel vaak neeeeneneeeee. en jaaaajajajajaja. En nog meer maar weet niet meer.
Gisteren bij het toetje zei ze mmmmmmmm met een big smile.

Zo gezellig.

[img]http://lilypie.com/pic/2010/02/05/QLnj.jpg" width=“100” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie - Personal picture” />[img]http://lb2m.lilypie.com/eI7Ep1.png" width=“200” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” />