Het is me al eerder opgevallen, maar dacht dat het toeval was.
Gisteren nadat ik Sanne had opgehaald en thuisgekomen moest ik haar even verschonen van een poepluier. Dit doen we altijd even in de huiskamer, omdat haar kamertje te koud is vind ik. De luiertas heb ik altijd in de huiskamer staan en zeg tegen Sanne we gaan je even verschonen, want je hebt een vieze luier. En prompt loopt ze naar de luiertas en probeert die op te tillen (dit kan toeval zijn). Heb haar maar even geholpen want de luiertas was toch een beetje zwaar. Ik haal zo’n matje eruit zodat ze daar op kan liggen en Sanne bedenkt zich niet en gaat uit zichzelf er op liggen zo van doe maar even je ding. Stond versteld een paar dagen gelden deed ze dit ook, maar dacht er niet zo over na.
Na het eten mag ze altijd nog even spelen. Komt ze met een handleidingboekje aan van Suziki motor, zo van even lezen mama. Ik zie dat vind mama niet zo’n leuk boekje pak maar een andere uit je speella. Ze keek me even aan en ik zie haar denken. En ja hoor mevrouw loopt naar de la en pakt een boekje eruit. Toen die uit was zei ik pak nog maar even een andere. En ja hoor ging ze weer.
Geweldig. Ze begrijpt me al zo goed dus. Lezen vindt ze echt superleuk, alleen gaat ze wel erg snel de bladzijdes
o, ja nog even een vraagje geven jullie het toetje gelijk na het eten of wachten jullie nog even een half uurtje. Sanne krijgt meestal tegen 17.30 groente en om 18.00 toetje. Laat er meestal een half uurtje tussen zitten, Maar misschien is het ook wel een idee op het gelijk na de groentehap te doen. Wat zijn jullie ervaringen?
Groetjes Carolien