Gefeliciteerd lieverd met jullie 4 jaar!!!
Jammer dat het zulk slecht weer is. Hopelijk was dat op de bruiloft beter
Liefs
Gefeliciteerd lieverd met jullie 4 jaar!!!
Jammer dat het zulk slecht weer is. Hopelijk was dat op de bruiloft beter
Liefs
Hey wilde net topic opstarten… maar zag dat deze er al was!
Ja jammer dat het zulk slecht weer is … maar beter nu dan 4 jaar geleden toch? Enne met het eten zit je ws binnen dus hindert het ook niet. Gaan jullie iets speciaals eten?
Fijne dag/avond…
Gefeliciteerd Sandra, jammer inderdaad van het weer, maar ik neem aan dat de mooie gedachten aan 4 jaar samen ook zonneschijn geeft
Groetjes,
Michèle
Wat lief, bedankt!
Gelukkig hadden we op onze bruiloft heel anders weer.
Het was toen ontzettend warm en een strakblauwe lucht.
Helemaal super dus.
Groetjes,
Sandra
Gefeliciteerddddddddddddddddd hoop dat je een leuke dag hebt gehad
En ik wens jullie nog een leuke avond
Groetjes van Heleen trotse mama van Robin en Justin
Hoi sandra, van harte gefeliciteerd met jullie 4-jarige huwelijks dag. Hopelijk heb je een fijne dag gehad en krijg je een leuke avond.
Gr Patries
quote:
Foto's van 4 jaar terug?
<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://bd.lilypie.com/JBVFp1.png" alt=“Lilypie In verwachting Ticker” border=“0” /></a>
hihi ik ben ook wel benieuwd!!
Oeps te laat… maar bij deze alsnog gefeliciteerd… enne foto`s inderdaad??
Liefs, Melanie, (mama van Noah)
Bedankt voor jullie lieve berichtjes. Helaas is de avond anders gelopen dan dat we gedacht hadden. We zouden gezellig met zijn drietjes uit eten gaan. Helaas liep deze mama zodanig te hoesten en te snotteren dat ik me echt niet goed genoeg voelde om uit eten te gaan. Uiteindelijk hebben we dus allemaal lekkere dingen gehaald om te gourmetten. Maar tijdens het eten ging het helemaal niet, dus uiteindelijk ging ik om 20.30 uur naar bed en heeft mijn man alles opgeruimd. Echt niet leuk dus, maar goed binnenkort gaan we gewoon alsnog lekker uit eten.
De mooiste foto’s van onze trouwdag zijn door de fotograaf gemaakt. Helaas hebben we hier alleen een heel mooi boek van en hebben we deze foto’s niet digitaal.
Maar er zijn gelukkig heel veel foto’s gemaakt door vrienden en familie bij het gemeentehuis en op de feestlocatie. Ik zit nu op de laptop en daar staan niet alle foto’s op. Maar zal er even een paar uitzoeken, zodat jullie toch een idee hebben.
Aankomst bij het gemeentehuis:
Deze lijst met foto hebben we onze ouders kado gedaan. Fotograaf heeft de foto thuis meteen afgedrukt, zodat we die tijdens het eten konden geven.
Groetjes,
Sandra
Wauw…wat mooi!!! Jullie zien er echt super uit…en wat een heerlijk weertje.
Maar jammer meid dat je helemaal niet lekker was. Voel je je nu alweer wat beter?
Etentje idd snel maar over doen en dan vier je gewoon dat je 4 jaar en een beetje getrouwd bent.
Wat jammer dat jullie etentje in het water viel. Superfoto’s hoor, jullie waren een knap stel! (En nu vast ook nog wel hoor, haha)
Groetjes,
M
Wauw… stoere foto’s en gaaf boeket!! (zijn mijn lievelingsbloemen). Wij hebben dat ook gedaan diezelfde avond… bij het bedank woord de ouders een foto ingelijst gegeven… tranen alom natuurlijk!!
Jammer dat je niet lekker was joh… GRR net dan ook nog he. Maar ga het maar snel x over doen … en nu met zonnetje erbij…