en ik dat heel moeilijk vind!!!
hij is nog zo klein en afhankelijk.
Ik weet dat de meiden daar heel lief zijn en goed voor hem zorgen, maar toch… ik ben z’n mama!
gelukkig ga ik hem om 12u alweer halen, even kort beginnen!
groetjes!
en ik dat heel moeilijk vind!!!
hij is nog zo klein en afhankelijk.
Ik weet dat de meiden daar heel lief zijn en goed voor hem zorgen, maar toch… ik ben z’n mama!
gelukkig ga ik hem om 12u alweer halen, even kort beginnen!
groetjes!
Ja, altijd spannend weer he! Hier is het wennen 4 keer en de eerste keer maar voor 2 uurtjes. Maar ik weet nog dat ik de klok wel vooruit kon kijken.
Succes!
Groetjes,
Sandra
Spannend! Hoe ging het?
Groetjes,
M
“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”
Bij ons gaan de kindjes pas met 3 maanden naar het KDV. Ik dacht: ‘Is Sam alweer zo oud?’, maar ik zie dat hij inderdaad nog maar een klein ventje is. Het is weer even wennen! Hoe ging het?
Groetjes Rainbow
ja normaal is ook drie maanden, maar sam was natuurlijk eerder uitgerekent, en ik dacht even rustig opbouwen is wel ok, daarom heb ik hem per 1 januari opgegeven. ik vind het ook wel fijn dat we rustig kunnen opbouwen…
Het ging erg goed (met Sam) hij heeft gelachen, gespeeld, geslapen, gedrinken en gepoept. en dat allemaal in 3 uur tijd! knap toch?
ze gaven aan dat hij erg vrolijk was geweest, meteen begon te lachen als hij iemand zag. Hij kreeg al vlot honger, dus 3 uur na zijn laatste voeding een fles gehad, Prima! Wel heel fijn dat hij zo blij is geweest. (nu ik nog )
komt goed, heb er alweer wat meer vertrouwen in.
hij ligt nu heerlijk te slapen vanaf 1uur (das t voordeel van nieuwe indrukken hihi)
groetjes Gidget
Oh, wat schattig dat hij zo lachte naar iedereen! Dat geeft je toch weer een beter gevoel! Fijn! En ook nog lekker gepoept, hij voelt zich al helemaal thuis! Sam, het blijft een superleuke naam! Het is dat wij geen kinderen meer willen, want anders…
Groetjes Rainbow
Wat fijn dat het zo goed ging!
Groetjes,
M
“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”