Sam kruipt

sam stond al, deed pogingen om te lopen maar hij wilde niet kruipen dus ik dacht dat gaat niet meer gebeuren.Ben ik gisteravond aan het werk en sam was bij mijn schoonouders, belt mijn schoonmoeder dat hij kruipt.Ik was blij en teleurgesteld tegelijk, ik vind het leuk dat hij kruipt, maar ik had er graag bij geweest, ik werk nog maar weinig om zelf voor hem te kunnen zorgen en alles mee te maken en net als ik er niet ben gebeurt het maar ja HIJ KRUIPT!!!

groetjes karin, mama van sam 11-11-2003

Wat ontzettend leuk!! Hou 'm maar goed in de gaten, ook met kruipen kunnen ze zooo verschrikkelijk snel zijn. Nils was bijna niet bij te houden toen hij nog kroop. Stond er een deur open, hup dan kroop hij al weer naar buiten. Achteraf is dat wel lachen natuurlijk, maar toen, pffff, supervermoeiend!!!

gefeliciteerd weer een mijlpaal

Leuk zeg, kruipen! nu zal het wel hard gaan, als ie ook al staat enzo.
enne: deuren dicht dus

The surest sign that intelligent life exists elsewhere in the universe
is that it has never tried to contact us.

Joepie voor Sam, wat leuk!

En al was je er de eerste keer niet bij, er is altijd een eerste keer dat ie het voor het eerst doet in jouw bijzijn, dat is toch ook een eerste keer. Bovendien krijg je dan de bevestiging dat het niet eenmalig was.

Groetjes Carola, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003

Jep nu moet je hem in de gaten houden. Hahahaha. Gaat snel hè ! Ik kan me bij Evianne al niet meer voorstellen dat ze ooit niet gelopen heeft en dat terwijl het pas vanaf eind mei doet. Mijn buurmeisje heeft nooit gekropen en later last gehad van het inschatten van bv stoepjes en trappen. Nu is 13 of 14 en heeft er al lang geen last meer van.

Groetjesmama van Evianne 03-04-2003

nou wat leuk zeg!!

en inderdaad hou je deuren maar dicht.
pff ik merk het hier wel, ik kan nog geen deur op laten staan of hij is al achter me.