Safa huilt de hele dag

Hallo mama’s

Wij zijn net terug uit Londen,wij waren daar 3 dagen…
En daarvoor zijn wij voor 1 week naar centerparc geweest.
Nu dat we weer thuis zijn,is mijn zoontje helemaal van slag,huilen huilen en nog eens huilen…weet gewoon niet meer wat ik moet doen.

Niets is meer goed voor hem,als hij in zijn box ligt en ik loop weg dan zet hij het op brullen.Komt het dat we een paar dagen naar Londen zijn geweest?Hij slaapt ook heel slecht,elke nacht blijft hij maar wakker en maar huilen,tot dat wij hem in bed nemen en ja hoor hij is stil en slaapt gewoon door.

Wie o wie kan mij helpen…weet echt niet meer wat ik moet doen.
ben helemaal kapot.

Groetjes mama van Safa

ik heb als enige tip, kom ze snel mogelijk weer in een ritme, zo laat eten, wakker worden en slapen, regelmaat is nu het belangrijkste denk ik, kind heeft zoveel indrukken op gedaan, die moet dat ook verwerken

groetjes Kim, mama van

en

Precies wat Kim ook al schreef, zo snel mogelijk in eigen ritme zien te krijgen.
Sterkte.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)
.

Ja, dat denk ik ook wel eigenlijk…

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)

Hoe oud is Safa?

Kan het zijn dat hij in een hangerige periode zit? Zie het oei-ik-groei-boek.

Groetekes, Sje

quote:
Wij zijn net terug uit Londen,wij waren daar 3 dagen.. En daarvoor zijn wij voor 1 week naar centerparc geweest. Nu dat we weer thuis zijn,is mijn zoontje helemaal van slag,huilen huilen en nog eens huilen..weet gewoon niet meer wat ik moet doen. Groetjes mama van Safa
Is wel heel veel voor een kindje van 5 maanden, zooooooooooooooooooo veeeel indrukken joh en dat terwijl zijn wereldje nog maar heel klein is. Ik denk dat zoals hierboven beschreven inderdaad wel eens heel goed kan zijn. Hou het een paar dagen heel rustig ( ook niet effe mee naar de winkel of zo ) en dan een eigen ritme.

helemaal mee eens!

Hoi,

Safa is bijna5,5 maanden.
Ik denk zelf dat alles ook te veel voor hem was.
Ik doe het nu ook lekker rustig aan.

Hooooooooooooooooooooop dat het weer goed komt.

Groetjes mama van Safa

heel veel succes!

Tussen week 21,5 en week 26,5 maakt een kindje een hangerige periode door.

Gecombineerd met het uit zijn ritme zijn door de reisjes van de afgelopen weken kan het zijn dat hij er extra veel last van heeft.

Groetekes, Sje