Sab simplex

Hallo ,
mijn zoontje Tygo is nu 3 maand, was zeven weken te vroeg geboren en heeft verschrikkelijk last van krampjes:inbakeren, andere voeding(omneo),Dokter browns flesjes, pro-biotica , cina baby niets helpt!!!
Heeft iemand van jullie ervaring met Sab simplex???

Groetjes, Sas

Gewijzigd door - Saskieja op 04 Sep 2008 14:44:50

Gewijzigd door - Saskieja op 04 Sep 2008 19:15:57

Type boven in beeld bij de zoekfunctie het woord simplex in en je krijgt al wat resultaten waar je mogelijk wat aan hebt.

Het zoontje van mijn zus had destijds heel veel baat bij ABC Dophilus. Dat schijnt een wondermiddeltje te zijn.

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 01 Sep 2008 22:27:11

Hoi Saskia

Jazeker! Mijn dochter was 5 weken te vroeg geboren en had ook heeeel veel last van krampjes. Voor mijn dochter was sap simplex de oplossing. Ik had deztijds vanalles geprobeerd venkelthee rooibosthee enz. Ook had ik na vele flessen een andere fles gevonden van difrax. Deze fles haalde heel goed de lucht uit de fles. Ook buikje maseren hielp een beetje. En vooral na de voeding heel goed laten boeren en controleren of het tongetje niet tegen het gehemelte zit want als als dat het geval is zit er 9 van de 10 keer nog een boer dwars. Die eerste maanden met die krampjes vond ik toen moeilijke maanden je voelt je dan zo machteloos als moeder als je kindje zo hard huilt van de krampjes. Mijn dochter had er destijds ook nog obstipatie bij. Kreeg heel vaak te horen van de artsen dat die darmen nog aan het ontwikkelen waren. Ook was ik op andere voeding overgestapt op Friso comfort 1 na overleg met cb en huisarts. Deze voeding gaat langzamer door de darmen heen. groetjes chantal

Chantal

Hoi Saskia,

Ik had ook de tip gekregen om Sab Simplex te gaan gebruiken maar nadat ik het gegoogled had heb ik er maar van afgezien. Veek mensenvonden dat het goed werkte en dat de kidz er zo lekker op sliepen! Er vertelde zelfs iemand dat het wel leek of haar kindje verdoofd was!!!

Nu was ik best wel ten einde raad door de krampjes maar dit ging mij te ver. Via de osteopaat zijn de krampjes wel verminderd. en inderdaad na 3 maanden waren ze van de ene op de andere dag weg!

Succes!
Groetjes Tams

hoi, wij hebben het 6 maanden gebruikt. wondermiddel en puck was gewoon zichzelf en zeker niet verdoofd. wij hebben het op aanraden van een duitse arts gebruikt. volkomen onschuldig middeltje.

Hoi
Was ook inderdaad bij de osteopaat met haar geweest maar voor als hoofdzaak de voorkeursligging en toen ik hem vertelde over de krampjes had hij dat ook meteen meegenomen. Dus in combinatie van sapsimplex en osteopaat ging het steeds beter. Ik was speciaal voor de sapsimplex naar duitsland gereden want zover ik weet is het alleen in de duitse apotheek verkrijgbaar. Ik vind het middel ook onschuldig en bij mijn dochter had het geen verdovende werking. groetjes chantal

Chantal

Hoi,

Ook hier alleen positieve ervaringen met sabsimplex! Werkt prima, Alex werd niet ´verdoofd´, hij kon alleen weer eens lekker slapen, wat met krampjes dus niet lukt! Heb dit middeltje ook aan twee andere moeders gegeven en die waren net zo enthousiast. Niet bang zijn, gewoon gebruiken!

groetjes Sylvia

Heb inmiddels toch een flesje sab simplex gekocht.
Het is ook te verkrijgen bij DA-drogist Mensink in Hengelo(ov) (mijn geboorteplaats) Dit is het enige verkooppunt in Nederland en hij stuurt het desnoods ook naar je op!!
Ben heel erg benieuwd of het gaat werken!
Maar ik hoor meestal goede berichten!
Bedankt voor jullie berichtjes!

Liefs, Sas