's ochtends spelen in bed

nou dan mag ik niet klagen toch ? de ochtende zijn lekker… maar alleen de nachten zijn nu stuk minder… hoektandjes… maarja komen we ook wel door heen, als hij de ochtende dan lekker lang slaapt , zijn we de nachten die we dan wakker zijn goed gemaakt…

Lilypie Second Birthday tickers

@ mamma van Mardin morgan heeft heel veel last gehad van de hoektanden, daar kwamen ze met 4 tegelijk door dus wij hebben haar 2 nachten pcm gegeven zodat iedereen maar zeker zij goed kon slapen.

Groetjes,

Michèle

ooh ik vind het zo drama tanden krijgen… we hebben er ook alles aan gedaan, maar in onze ogen hielp het gewoon niet… :S dus dat waren dan 4 nachten in de week van weinig slapen… ik hoor van andere moeders in mn omgeving er niet over? tanden krijgen is gewoon zo gewoon, en pijn? dat kennen ze niet… apart,

Als hij er zo’n last van heeft waarom geef je hem geen pcm dan?? Ik bedoel als wij hoofdpijn of zo hebben nemen we er toch ook 1??

Groetjes,

Michèle

heihei…

we geven hem ook wel een pcm maar alleen voor de avond als hij naar zn bedje gaat… mja… snachts komt onze boef ook, en er mag toch maar 6 uur tussen zitten… ik ben zelf ook niet zo van de pcm… misschien daarom…

Ik ook niet, maar zo uk snapt het nog niet allemaal. Maar lastig als hij toch komt dan. Morgan slaapt er eigenlijk wel goed op door. Wat onrustig maar ik hoef er niet uit voor haar.

Groetjes,

Michèle

nou ik laat de twins soms ook wel even nog lieggen ze kletsen gezellig met elkaar en gaan liedjes zingen.
zodat ik nog even heerlijk kan blijven liggen.
en soms dan vallen ze ook wel weer eens in slaap.

[/url]

[/url]